וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עברי לידר ומירי מסיקה: גם מוקי רכש דירה בפלורנטין

25.1.2017 / 11:13

הדירה אותה רכש הזמר ממוקמת בקומה השלישית של הבניין בפרוייקט הממוקם בשוק העלייה ההיסטורי. מדובר בנכס בסדר גודל של בין 2.5 ל 2.9 מיליון שקלים. הפרוייקט צפוי להתאכלס בעוד כ-3.5 שנים

מוקי. נועה פוירשטיין,
מוקי/נועה פוירשטיין

שכונת פלורנטין בתל אביב נחשבת בשנים האחרונות לאחת השכונות המבוקשות, ולאחר שבתקופה האחרונה נרכשו בה דירות על ידי מספר ידוענים, כעת מצטרף לרשימה גם הזמר והיוצר מוקי, שרכש דירה בפרויקט FLORENTIN VILLAGE בשכונה. בפרויקט זה, שנבנה על ידי אקרו נדל"ן וקבוצת תדהר, רכשו לאחרונה דירות גם הזמרים מירי מסיקה ועברי לידר.

פרויקט המגורים המדובר ממוקם במתחם הרחובות וולפסון, מטלון וצ'לנוב בתל אביב ונמצא במרחק הליכה ממוקדים מרכזיים רבים בעיר. הפרויקט משתרע על שטח של כ-8 דונם וכולל 3 בניינים בני 8 ו–12 קומות שבהן 164 דירות בנות 2-5 חדרים ופנטהאוזים. המחירים בו נעים החל מ- 2.2 מיליון שקל לדירת 2 חדרים, 2.55 מיליון שקל עבור דירות 3 חדרים וכן דירות 4 חדרים במחיר התחלתי של 3.26 מיליון שקל. בפרויקט מוצעות למכירה גם דירות פנטהאוז במחיר של 8 מיליון שקל.

הבניין בן 12 הקומות ייבנה על ידי היזמיות עבור עיריית תל אביב, ויכלול 70 דירות שיושכרו על ידי העירייה במתכונת של דיור להשכרה. דירתו של הזמר מוקי נרכשה בקומה השלישית ועל פי מחירים של דירות דומות בפרויקט, מדובר בנכס בסדר גודל של בין 2.5 ל 2.9 מיליון שקלים. הפרויקט, בעיצובו ובתכנונו של האדריכל אבנר ישר, צפוי להתאכלס בעוד כ- 3.5 שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פלורנטין וילאג'. סטודיו 84,
הדמיית הפרויקט/סטודיו 84

במסגרת התוכנית, צפויות תדהר ואקרו נדל"ן להקים במקום חניון עם 4 מפלסי חנייה תת קרקעיים, שיכלול כ- 120 מקומות חניה לטובת דיירי הפרויקט, וכן חניון ציבורי עם 342 מקומות חניה נוספים עבור מבקרי המתחם. אלה ייהנו גם מנגישות תחבורתית קלה ונוחה, הן ברכב והן בתחבורה ציבורית - למתחם תוכננו יציאות וכניסות נפרדות לדיירי הפרויקט ולחניון הציבורי ברכב, וכן כניסות ויציאות חכמות ונוחות לכל הכיוונים להולכי הרגל ורוכבי האופניים. בנוסף, בעתיד מתוכננת תחנה של הרכבת הקלה במרחק 5 דקות הליכה. בסמוך למתחם מקימה העירייה מרכז ספורט ופנאי ובסמוך ישתרע פארק ירוק בשטח של כ- 3 דונם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully