וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

י.ח. דמרי תקים 230 יחידות דיור בפראג

ענת ג'ורג'י

31.10.2006 / 15:52

החברה שילמה עבור הקרקע 3.7 מיליון יורו, ומדווחת כי ההשקעה צפויה להסתכם ב-27 מיליון יורו

חברת הבנייה י.ח דמרי מצטרפת קצת באיחור ליזמיות נדל"ן ישראליות אחרות אל המסע לכיבוש הנדל"ן העולמי. החברה דיווחה, כי חתמה השבוע לראשונה על עסקת ענק לרכישת קרקע למגורים מעבר לים. על פי פרטי העסקה, חברה בת שבבעלות דמרי התקשרה בהסכם מקדמי לרכישת זכויות הבעלות בקרקע המצויה סמוך לפראג. המגרש שנרכש משתרע על שטח של 129 דונם, ועליו יוקמו 100 בתים צמודי קרקע מפוארים ו-130 דירות יוקרה בבנייה רוויה. לפי דיווחי החברה, לקרקע קיימת תוכנית בניין בניין עיר (תב"ע) מאושרת.

החברה שילמה עבור הקרקע 3.7 מיליון יורו, והיא מדווחת כי היקף ההשקעה הכולל הצפוי בפרויקט (כולל עלות הקרקע) יסתכם ב-27 מיליון יורו. ההסכם הותנה בקיום הליך דיו דיליג'נס שיתבצע על ידי החברה הזרה ויושלם עד 10 בדצמבר 2006.

המנכ"ל והבעלים של י.ח.דמרי, יגאל דמרי, אישר כי המדובר בעסקה הראשונה שמבצעת החברה מעבר לים ואמר כי היא בוחנת השקעות נוספות במדינות נוספות בעולם, אם כי "לאט, לאט ובזהירות". הוא ציין, כי קודם לרכישת הקרקע נערכו כל הבדיקות המקדימות לגבי אפשרויות השיווק והמכירה של היחידות האמורות.

בהודעה לבורסה ציינה החברה, כי ניתנה לה אופציה לרכישת מקרקעין ממוכר אחר בסכום שבין 1.8 מיליון יורו ל-1.9 מיליון יורו לתקופה של 8 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully