וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדון שמציע להייטקיסטים הנחה של 5% לדירה

18.5.2020 / 10:07

במבצע ראשון מסוגו: הייטקזון, מועדון הצרכנות של עובדי ההייטק, ישווק בבלעדיות 10 פרויקטים של חברת אאורה בהנחה של מאות אלפי שקלים לדירה

חברת הנדל"ן אאורה ומועדון הייטקזון משיקות שיתוף פעולה ייחודי אשר במסגרתו ישווק מועדון הייטקזון בבלעדיות מאות יחידות דיור ב-10 פרויקטים שונים של חברת אאורה בכל רחבי הארץ. שיתוף הפעולה יכלול שיווק של מגוון רחב של דירות מ- 3 חדרים ועד דירות גן ופנטהאוזים.

מדובר בקמפיין הגדול והמקיף ביותר של יזם בתחום הנדל"ן מאז פרוץ משבר הקורונה. כעת מבקשים היזמים להקל על הישראלים לחזור לשגרה ולשם כך מוצעות כל הדירות בהנחות ענק של מאות אלפי שקלים לדירה ובתנאי מימון נוחים כגון תשלום 20% בעת חתימת ההסכם והיתרה לקראת איכלוס (20:80) ובפרויקטים מסוימים אף למעלה מכך.

אאורה רמת חן. יחצ אאורה,
חיסכון שיכול להגיע למאות אלפי שקלים. פרויקט של אאורה/יחצ אאורה

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של חברת אאורה: "החלטנו לייחד את השיווק של כל הפרויקטים שלנו לאוכלוסיית ההייטקיסטים מתוך הבנה שמדובר בסקטור שהפגיעה בו היתה מינורית באופן יחסי. מאחר שמדובר בקהל חזק ומגוון שמחפש דירות הן למגורים והן להשקעה אנו מאמינים שמדובר בחיבור שיביא להצלחה גדולה. אנו סבורים שלעת הזו, הנחה כזו ופניה לקהל ממוקד תזכה להיענות גדולה מצד עובדי ההייטק".

לדברי שיאל נובוקובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב'הייטקזון', "ב- 6 השנים האחרונות המועדון שיווק עשרות פרוייקטי נדלן והצליח למכור מעל אלף וחמש מאות יחידות דיור בהטבות בלעדיות לעובדי ההייטק בישראל.

לדבריו, ענף ההיי- טק הינו סקטור חזק פיננסית ולכן הוא ספג את הפגיעה הקטנה ביותר במשבר הקורונה ביחס לשאר המשק הישראלי. ולכן גם בימים אלה אנו עדים לביקוש גדול לדירות בקרב ההייטקיסטים, בין אם מדובר במשפרי דיור המבקשים לנצל את ירידות המחירים ובין אם בחברי מועדון המחפשים פתרונות השקעה אטרקטיביים לאור מצב השוק. הודות לכוח הקניה האדיר של חברי המועדון הצלחנו להשיג הנחה חסרת תקדים, שלהערכתנו תעורר כעת את שוק הנדל"ן".

לדברי אטרקצ'י, המטרה במבצע היא לאפשר מגוון הצעות ערך אטרקטיביות כחלק מהמבצע. כך למשל, דירת 6 חדרים בשכונת רמת חן ברמת גן בקומה 8 מתוך בנין בן 20 קומות מוצעת למכירה ב- 2.79 מיליון שקל במקום 3.10 מיליון שקל, המשקפת הנחה של 310 אלף שקלים. דירת 5 חדרים בפרויקט רמת השרון בקומה 7 מתוך 19 מוצעת כחלק מהמבצע במחיר של 4 מיליון שקלים במקום 4.3 מיליון שקלים.

הפרויקטים שישתתפו במבצע הם: פרוייקט אאורה אונו ואלי בקריית אונו, פרויקט אאורה רמת חן ברמת גן, פרוייקט אאורה הגנים התלויים ביהוד-מונוסון, פרוייקט אאורה רמת השרון, פרוייקט אאורה חדרה, פרוייקט אאורה בן שמן, פרוייקט אאורה מתחם הרא"ה ברמת גן, פרוייקטי אאורה חולון 300 ואאורה חולון 370 ופרויקט אאורה אחיסמך.

ב'הייטק-זון', מועדון הצרכנות של עובדי ההייטק בישראל, חברים למעלה מרבע מיליון עובדים המועסקים בכ-700 חברות. למרות היותו של המועדון מחוזר בקרב היזמים, בהייטקזון מספרים כי הפרויקטים אותם בוחרים לשווק, נבחרים בפינצטה רק לאחר שבדקו שהם מתאימים להייטקיסטים מבחינת אורח חייהם ואופי עבודתם וכן שההטבה שהיזם מציע לחברי המועדון אמיתית וייחודית. לדברי נובוקובסקי, "שיתוף הפעולה עם "אאורה" יאפשר לאוכלוסייה איכותית, בכל הארץ, המורכבת לרב ממשפחות צעירות, לרכוש דירות במחירי מבצע.

דוגמאות למחירי דירות בעשרה פרויקטים

אאורה אונו ואלי בקריית אונו - דירות 4 חדרים החל מ-2.37 מיליון שקל
אאורה רמת-חן ברמת גן - דירות 3 חדרים החל מ-2.09 מיליון שקל
אאורה הגנים התלויים ביהוד-מונוסון - דירות 4 חדרים החל מ-2 מיליון שקל
אאורה רמת השרון - דירות 5 חדרים החל מ-2.73 מיליון שקל
אאורה חדרה - דירות 3 חדרים החל מ-1.31 מיליון שקל
אאורה בן-שמן דירות 3 חדרים החל מ-1.414 מיליון שקל
אאורה מתחם הרא"ה ברמת גן - דירות 2 חדרים החל מ-1.72 מיליון שקל
אאורה חולון 300 - דירות 5 חדרים החל מ-2.73 מיליון שקל
אאורה חולון 370 - דירות 5 חדרים החל מ-2.637 מיליון שקל
אאורה אחיסמך - דירות 5 חדרים החל מ-1.67 מיליון שקל

  • עוד באותו נושא:
  • אאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully