וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקנה פשוטה ברמה גבוהה: למה קבלנים חוזרים לבנות מעקות מרפסות מאלומיניום?

בשיתוף חברת סנפיר, בשיתוף חברת סנפיר

9.2.2020 / 11:51

די למעקות הזכוכית. יותר ויותר קבלנים מחפשים היום מוצר עמיד לטווח ארוך, במינימום בעיות ותקלות ושניתן להתקין במהירות, אבל מבלי לוותר על הקונספט האדריכלי ועל דרישת הלקוחות והפתרון הוא חזרה חוזרים למעקות למרפסות מאלומיניום

חדשות העיצוב בשיתוף סנפיר

כל בית צריך מרפסת וכל מרפסת צריכה מעקה! בדיוק בגלל זה קבלנים מחפשים היום מוצר עמיד לטווח ארוך, במינימום בעיות ותקלות ושניתן להתקין במהירות, אבל מבלי לוותר על הקונספט האדריכלי ועל דרישת הלקוחות שלא רוצים לנקות כל היום את מעקות הזכוכית.

אז מה עושים? חוזרים לבנות מעקות למרפסות ממתכת כאשר המעקות המומלצים והאיכותיות ביותר עשויים מאלומיניום! ניתן להרכיב אותן אחרי שהמרפסת כבר מוכנה סופית - כולל צבע. לכן התכנון והביצוע הופך למושלם וללא חשש שהמעקה יפגע בעת הבנייה. יתרון נוסף - גודל המרפסת חרג בכמה מילימטרים או אפילו סנטימטרים? אין בעיה! בסוף כל הבנייה והצביעה תבוצע מדידה סופית של המרפסת בעזרת צילום לייזר של 360 מעלות והדמיה ממוחשבת של שטחי המעקות. מה שמאפשר דיוק במדידה ובהתקנה. ההרכבה פשוטה ומהירה ואפשר להגיע לרמת גימור גבוהה במיוחד. יש מגוון רחב של עיצובים וסגנונות - ממראה קלאסי ומהודר ועד קווים מודרניים ונקיים. מעקות למרפסות מהדור החדש מעניקות לכל מרפסת מראה יוקרתי וגם שלא מחליד!

רוצים לדעת עוד? חפשו אותנו באינסטגרם.

את מעקות האלומיניום שראינו מייצרת חברת סנפיר שמספקת ליווי מקצועי לאורך כל שלבי הפרויקט. לסנפיר יש מעל 20 שנות ניסיון והחברה מספקת שירות של 24 שעות בפריסה ארצית. כך שלא משנה אם זה פרויקט קטן או גדול, תמיד תקבלו מענה! כי תמיד נעים לדעת שלמוצרים חזקים יש גם גב חזק!

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת סנפיר undefined, בשיתוף חברת סנפיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully