וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאפיינים השונים של פרויקט תמ"א באוכלוסייה החרדית

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

22.9.2019 / 8:00

הצורך בהרחבת הדירות וחידוש הבניינים גורם לאוכלוסייה החרדית לאמץ את תחום ההתחדשות העירונית. עו"ד אורי ליקר, בעלים שותף במשרד עורכי הדין ברודשנדל, ליקר ושות', מפרט לגבי הצרכים השונים שלהם בהשוואה לאלה של האוכלוסייה החילונית

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

בעידן בו מרבית השיווק והקשר עם הדיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית נעשה באמצעים דיגיטליים, שיווק וקידום מסוג זה לקהל החרדי דורש פתרונות אחרים. מדובר בציבור שלאנשים לא תמיד יש וואטסאפ או מייל, ובכל זאת יש צורך להעביר אליו מידע באמצעים דיגיטליים.

"הדרך להגיע לציבור החרדי היא דרך המלצות של לקוחות", אומר עו"ד אורי ליקר, בעלים שותף במשרד עורכי הדין ברודשנדל, ליקר ושות', "יש חשש מהחדש, אבל מצד שני הצורך שיש לחרדים בהרחבת הדירות וחידוש הבניינים גורם להם להיפתח לתמ"א 38. הצורך גובר על הכול".

לאוכלוסייה החרדית יש צרכים שונים מאלה של האוכלוסייה החילונית. יש להם צורך, לדוגמה ב"מרפסת סוכה", שמהווה אתגר תכנוני לא פשוט. גם מעלית שבת היא צורך בבניינים שבהם גרים חרדים. "הרבה דיירים מקדמים בעצמם הרחבה של ממ"ד כי הם זקוקים להרחבה וזה עלול לעכב פרויקט", אומר עו"ד ליקר, "הרשויות שמו לב לצורך הזה ומתגמשות ומחריגות, כי זה לטובת הדיירים והעיר".

לאתר משרד עו"ד ליקר ברודשנדל ושות'

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully