וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפודקאסט שאתם חייבים כדי להפוך לאנשי נדל"ן אמיתיים

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

22.7.2019 / 8:00

ענף הנדל"ן הוא אחד מהענפים הדינמיים ביותר בישראל וכדי להתקדם בו כדאי לכם להישאר מעודכנים כל הזמן. הפודקאסט של מרכז הנדל"ן, "מגדל בבל" יעזור לכם לעשות את זה. קבלו טעימה

פודקסט מרכז הנדל"ן. יח"צ,
פודקסט מרכז הנדל"ן/יח"צ

בענף הנדל"ן, כדי להיות בענייינים צריך להקשיב כל הזמן: להקשיב לרחשי השטח, להקשיב לנעשה מסביב, להקשיב לעצות ולהמלצות מאנשים בעלי ניסיון - ולהקשיב לעוד ועוד חומרים חדשים שנוצרים כמעט מדי יום בענף הזה. כיאה לאחד הענפים הדינאמיים ביותר בישראל, כנראה, המידע שמייצרים העוסקים בו פשוט בלתי נגמר. כל אדם העוסק בענף ורוצה להתעדכן בזמן אמת בנעשה בו, חייב לעצמו מקור אחד שממנו יוכל לשאוב את מרבית האינפורמציה.

פודקאסט "מגדל בבל" של מרכז הנדל"ן עונה על הצורך הזה בדיוק: אחת לשבוע מתראיינים בו, על ידי איש המערכת דרור מרמור, בכירי הענף - מיזמים ובעלי חברות בנייה, דרך מהנדסים ואדריכלים ועד ראשי זרועות התכנון וקובעי המדיניות בענף. מדי שבוע גם אתם יכולים לקבל את התכנים החשובים לכם, כדי להישאר הכי מעודכנים שיש, עם האצבע המרגישה את הדופק הנדל"ני בכל רגע ורגע.

כדי שתוכלו לקבל טעימה מהפודקאסט - וגם כדי להדביק את הפער, בחרנו עבורכם את חמש התוכניות המואזנות ביותר של פודקאסט "מגדל בבל". מכאן, תוכלו להפליג בהאזנה ולצלול אל עולם הנדל"ן, לכל עומק שתרצו.

פודקאסט "מגדל בבל" עם אדריכל דרור גרשון, מייסד עמותת מרחב שעוסקת בעירוניות, על תכנון הערים בארץ - "מפרברים את ישראל: התכנון מובל על ידי הפוליטיקה. כשהמדיניות תבוא ותגיד שמפסיקים לבנות על שטחים פתוחים ומתמקדים בערים שלנו, השינוי יקרה"

להאזנה

פודקאסט "מגדל בבל" עם ארז קמיניץ, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, על הדרכים לפתרון משבר הדיור במסגרת החוק - "ברגע ששר האוצר נמצא בלחץ להוריד מחיר, ויש משפטן שאומר לו שהדבר הזה הוא בעייתי משפטית, אז הוא בוודאי נלחם ולא מבין מדוע הוא לא יכול לירות בכל הנשקים ולכל הכיוונים"

להאזנה

פודקאסט "מגדל בבל" עם דניאלה פוסק, יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב, על אתגרי התכנון בישראל - "כשאנחנו מסתכלים על כל העולם המערבי, רואים עצירה עד כדי קיטון של האוכלוסייה. אנחנו, בישראל, פנומנליים. כתוצאה מזה כל המערכת, מערכת הפיתוח, מערכת הנדל"ן כולה היא מאוד מאוד דינמית, מכיוון שאנחנו נדרשים להיות מאוד יצירתיים בפתרונות שאנחנו מוצאים. זה מרתק"

להאזנה

פודקאסט "מגדל בבל" עם דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי, על עולם השבחת הנכסים - "בכל עסקה שאנחנו עושים אנחנו מסתכלים גם מה החלופה, אם לא נצליח בתכנית העסקית המקורית. אף פעם לא נעשה עסקה של אפס או אחת ותמיד תהיה לנו חלופה"

להאזנה

פודקאסט "מגדל בבל" עם יקי רייסנר, הבעלים והמנכ"ל של חברת רייסדור, על האתגר שמולו ניצבים היזמים כיום - "יזמי הנדל"ן הגיעו לרווח יזמי מאוד מצומצם, ואף אחד לא רוצה או חושב שהוא יגיע לשיעור חד ספרתי. אף אחד לא יממן אותנו בחד ספרתי, כי הבנק חייב להבטיח לדייר שהפרויקט יסתיים"

להאזנה

לכל הפודקאסטים של "מגדל בבל" - לחצו כאן

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully