וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידוש עור הפנים ללא הזרקות

בשיתוף סאן קליניק, בשיתוף סאן קליניק

22.4.2019 / 10:48

עור הפנים כבר לא מה שהיה פעם? אתן מתוסכלות, שוקלות טיפול בהזרקות, אבל קצת חוששות? כדאי שתכירו את אחת השיטה המתקדמות והבטוחות בעולם להצערה וחידוש העור

שיטת לייזר Fotona 4D, המיושמת ברשת המרפאות הארציתSun Clinic. הטיפול החדשני משלב 4 שיטות מתקדמות ועוצמתיות, המעניקות עור צעיר יותר, חלק, מוצק רענן וחיוני, ובזמן קצר להפתיע!

את קמה בבוקר, מסתכלת במראה ולא ממש מרוצה, בלשון המעטה. ואת לא לבד. הגיל "עושה את שלו" כמאמר הביטוי, וסימניו ניכרים בראש ובראשונה בעור הפנים: קמטים, עור רפוי, קמטים ופגמים אסתטיים אחרים.

נשים רבות, גם גברים, פונים בשנים האחרונות לתחום הרפואה האסתטית, שהתקדם משמעותית ומציע מגוון גדול של טיפולים. הטיפולים משתכללים כל הזמן, והשאיפה היא להגיע לטיפול יעיל עד כמה שניתן, ועם זאת - כמה שפחות פולשני, ללא ניתוח והסיכונים הכרוכים בו.

מתוך המגמה הזו, פותח אחד הטיפולים המתקדמים והחדשניים ביותר שקיימים כיום: Fotona 4D, טיפול לייזר להצערת עור הפנים בטכנולוגיה ייחודית, המשלבת 4 שיטות טיפול, שיחד מעניקות תוצאה של הצערה, חידוש, מיצוק, רענון של העור והחלקה של קמטים, וכל זאת בזמן קצר להפתיע.

חשוב להדגיש: לא מדובר בעוד טיפול לייזר מני רבים, אלא בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת מסוגה.
הטיפול הזה מיושם ברשת המרפאות הארצית Sun Clinic - המציעה את מיטב הפתרונות בתחום הרפואה האסתטית, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

איך זה עובד?

מערכת הלייזר החדשנית של Fotona משתמשת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של 4D - שיטה המאחדת, כאמור, 4 שיטות לייזר ייחודיות, החוברות יחד לטיפול עוצמתי במאבק נגד סימני הגיל.

השילוב הזה מביא להתחדשות העור, שכן הוא מעודד באופן אינטנסיבי ביותר ייצור מחדש של האלסטין והקולגן, האחראיים ליצירת עור מתוח וצעיר, אך עם השנים פוחתים ואובדים. התהליך הזה מוסיף נפח לפנים, וכך יוצר מיצוק של העור, יחד עם אפקט של פילינג ומתיחה קלה של העור. התוצאה: עור גמיש, מוצק, חלק, צעיר יותר, חיוני ורענן.

פריצת הדרך של טכנולוגיית Fotona 4D טמונה בשילוב של ארבע שיטות הטיפול השונות, FRAC3Ô, SupErbÔ, Fotona SMOTHÔ ו- PIANOÔ- ההופך אותן לשיטה אחת עוצמתית. שילוב הטכניקות מאפשר להגיע לשכבות העור העמוקות ביותר - ללא פגיעה בשכבה החיצונית.
התהליך הזה מאפשר את הריפוי העצמי של העור - ללא טיפול פולשני וללא הזרקות, אלא אך ורק באמצעות טיפולי לייזר. כל כך פשוט, כל כך קל!

הבדל מיידי

טיפול הלייזר בטכנולוגיית Fotona 4D להצערת עור הפנים מתאים למטופלות ולמטופלים, שעברו אבחון מקצועי קפדני במרפאת Sun Clinic ונמצאו מתאימים מבחינת הדרישות הרפואיות.
מטופלים שעברו את הטיפול ברשת Sun Clinic מעידים שההבדל מורגש כבר לאחר הטיפול הראשון: עור רפוי מתרומם, קמטים מתמלאים והעור נראה לפתע אחיד במרקמו והרבה יותר מוצק, וצעיר וחיוני.
זאת ועוד: לתוצאות המרשימות של הטיפול מגיעים בתוך זמן קצר, והתוצאה הסופית נשארת לאורך זמן - שנה ואף יותר. הטיפול אינו כרוך בכאבים, ותקופת ההתאוששות היא קצרה. כבר אמרנו: כל כך פשוט, כל כך קל!

התמחות מקצועית מהשורה הראשונה

חשוב לציין כי מכשיר הלייזר D4 שפותח על-ידי Fotona הוא אחד המכשירים המתקדמים והחדשניים ביותר בעולם בתחום הטיפול בעור הפנים - ורק מטפלים מקצועיים שעברו הכשרה בנציגות Fotona, רשאים להשתמש בו.
מערכות הלייזר של Fotona והעזרים השונים שלה - מאושרים על-ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) ועל-ידי משרד הבריאות הישראלי.

רשת מרפאות האסתטיקה Sun Clinic היא מהרשתות המובילות המאפשרות טיפולים בעור הפנים בשיטת לייזר 4D מהדור החדש. במרפאות הרשת מועסק צוות מטפלים מהמיומנים והמקצועיים ביותר בתחומם, בעלי ניסיון והכשרה בטיפולי לייזר.
מדי שנה עוברים אלפי מטופלים ברשת Sun Clinic טיפולים מתקדמים, המאפשרים להם איכות חיים משופרת ועוזרים להם לקום בבוקר עם חיוך.

בשיתוף סאן קליניק, בשיתוף סאן קליניק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully