וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפצים? כל הפתרונות לקבלנים ולמשפצים במקום אחד

בשיתוף כנען סנטר, בשיתוף כנען סנטר

20.3.2019 / 15:15

רוצים לסיים את כל סל הקניות של השיפוצים תחת קורת גג אחת? הכירו מקום בו יש את כל מוצרי הגבס, תקרות אקוסטיות, מוצרי בנייה וגמר, כלי עבודה - או בקיצור? כל מה שצריך כדי לעשות את העבודה

חדשות העיצוב בשיתוף כנען סנטר

קבלנים ומשפצים יודעים כי רגע לפני שכל עם ישראל יוצא לחופש, זה הזמן לעבוד. החגים תמיד מזכירים לכולם כי זה הזמן לבנות קיר גבס, לאטום מחדש את המקלחת או להחליף אריחים וריצוף במטבח ובסלון. צריך להספיק הכול ומהר ולכן קבלנים לא יכולים לבזבז זמן בין עשרות חנויות במטרה למצוא את הפתרון הטוב ביותר. אז מה עושים?

מסיימים את כל סל הקניות של השיפוצים בחגים במקום אחד. מקום בו יש את כל מוצרי הגבס, תקרות אקוסטיות, מוצרי בנייה וגמר, כלי עבודה - או בקיצור? כל מה שצריך כדי לעשות את העבודה. בסניפי הרשת תמצאו את המוצרים הכי מתקדמים, יעילים וחסכוניים כך שלא תחסכו רק זמן, אלא גם כסף. כנען סנטר הינה היבואנית הבלעדית והנציגה בישראל של חברת Saint-gobain: Adfors (מותג הפיבה טייפ), Eurocoustic רשתות VERTEX ליציקה ועוד - כך שבאמת תמצאו שם פתרון מקצה לקצה.

רוצים ללמוד עוד? חפשו אותנו באינסטגרם!

אז רגע לפני גל השיפוצים של החגים, אתם מוזמנים לכנען סנטר - הרשת המקצועית המובילה בישראל למוצרי בניה ושיפוץ. יש 8 סניפים בפריסה ארצית ובכל אחד מהם תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי להתאמת הפתרון הטוב ביותר עבור הפרויקט שלכם. צי המשאיות של כנען סנטר מאפשר לכם לקבל מענה מהיר ואספקה כמעט בכל נקודה בארץ. אז תזכרו! מקצוענים יודעים מה רוצים.

לקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים בתחום הקליקו כאן

כנען סנטר undefined, בשיתוף כנען סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully