וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים נדל"ן? שמרית רוזנפלד עם כמה טיפים שיעזרו לכם להצליח

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

22.12.2018 / 0:00

ב-24 בדצמבר 2018 ייערך כנס המכירות של חברת LEAD TO DEAL, שבו תקבלו כלים להוביל עסקה ולהגדיל את מאגר הלקוחות. לקראת הכנס מספקת שמרית רוזנפלד, יועצת מכירות העומדת בראש החברה, כמה עצות וכיוונים חדשים שיכולים לעזור לכל מי שעוסק במכירה וקנייה של נדל"ן

עסקת נדל"ן. ShutterStock
מעבר לפעולת המכירה עצמה, מדובר על אינטראקציה המצריכה יכולות חיבור והובלה במטרה להפיץ ערך אישי ומקצועי מול הלקוח/ShutterStock

משחר הימים בני אדם התקיימו ממסחר, בין אם בהחלפת סחורות, טובין, נכסי ידע ועד לקרקעות ונדל"ן. היכולת למכור היא ללא ספק אמנות, אמנם נאמר עליה הרבה מכאן ומכאן, אבל דווקא בעידן המודרני מדובר על הזדמנות אמיתית, שכדאי מאוד ואף ראוי לטפח ולפתח. הרי מעבר לפעולת המכירה עצמה, מדובר על אינטראקציה המצריכה יכולות חיבור והובלה במטרה להפיץ ערך אישי ומקצועי מול הלקוח, שעצם פיתוח מיומנויות אלו משפרות לכשעצמן את איכות החיים מעבר לממשק המכירה עצמו. ב-24 בדצמבר 2018 ייערך כנס המכירות של חברת LEAD TO DEAL, שבו תקבלו כלים להוביל עסקה ולהגדיל את מאגר הלקוחות. לקראת הכנס מספקת שמרית רוזנפלד, יועצת מכירות העומדת בראש חברת LEAD TO DEAL, כמה עצות וכיוונים חדשים שיכולים לעזור לכל מי שעוסק במכירה וקנייה של נדל"ן.

הזדמנות לשינוי תפיסות

המציאות המודרנית עמוסה לעייפה. ריבוי המסרים, הסיפורים, הסודות והתגליות, ההתמודדויות, וריבוי אפשרויות הבחירה. אנחנו מוקפים במסכים, במסרים, בשפע, קשה לנו להתמקד, אנחנו צורכים הרבה מעבר למה שאנחנו זקוקים לו ואנחנו עושים עסקאות שלא משרתות אותנו באמת. במשך זמן נוצל העיקרון הזה ולעולם המכירות והמסחר יצא שם פחות חיובי, אך באותה המידה, זאת יכולה להיות הצומת אשר תשנה את פני הדברים ואת פני החברה.

הסתכלות חדשה על מושג המכירות

מכירה נמצאת במרכזם של החיים המודרניים. אנחנו קונים ומוכרים כל הזמן, בין אם זה מוצרי צריכה, בין אם מדובר על עסקאות מסוגים שונים ואפילו בתוך מערכות היחסים השונות שבחיינו, אנחנו קונים ומוכרים כל הזמן.

מעבר לתכלית המוצר או השירות הנמכר, תמיד, תמיד ישנו ערך. זהו הרי מחוז לידתו של המותג, אבל גם כאשר מדובר על מוצרים שאינם ממותגים, מוצרים פשוטים, או שירות בסיסי, התמצית מצויה בערך ושם איש המכירות הוא המלך. על איש המכירות לזקק את ריבוי אפשרויות הבחירה ולזהות מה שהלקוח באמת צריך, לא פחות ולא יותר- אלא בדיוק מה שזקוקים לו

במכירה חכמה הערך מתקבל אצל שני הצדדים, גם אצל הלקוח, וגם אצל המוכר, כך מתאפשר שיתוף פעולה מפרה שמטפח מערכת יחסים ומאפשר השפעה לטווח ארוך.

ראש העין בניינים מחיר למשתכן נדל"ן. ראובן קסטרו
לא משנה מה אתם מוכרים, אימון למכירות הוא אימון לביטחון עצמי, לאסרטיביות ולערך עצמי/ראובן קסטרו

הדדיות, מחויבות ועקביות

על מנת להתקיים כפרטים אינדיווידואליים אנחנו זקוקים למעט מאד דברים בפועל. מעט מזון, ביגוד וקורת גג, אבל בו בזמן, כולנו תרים אחרי אושר, סיפוק ומילוי שחסרים כל כך בתרבות השפע. מאחר ואיננו מתקיימים כפרטים בתוך וואקום, אלא כולנו רקמה אנושית חיה, מקצועות המכירה והמסחר הם בדיוק נקודת ההשקה המאפשרת.

כשאתה מוכר, אתה מייצר מערכת יחסים שמשפיעה הרבה מעבר לממשק מוכר, לקוח, מוצר והכרה בכך היא הקלף המנצח.

מה אנחנו באמת מוכרים

אימון למכירות הוא אימון לביטחון עצמי, לאסרטיביות ולערך עצמי. ממקום כזה, לרושם ראשוני כבר לא יהיה משקל רב כפי שלימדו אותנו בעבר, אלא זו תהיה רק מדרגה ראשונה לתהליך מרתק של זיהוי אותם צרכים, כריזמה, אסרטיביות, הובלת תהליכים, הנעה, יציבות ונוכחות הם רק חלק מהמרכיבים הסודיים שהופכים איש מכירות בינינו למאסטר בתחומו, וכמו בכל דבר, תרגול מוביל לשלמות. הסוד הוא לא במה אתה מוכר, אלא באיך אתה מוכר אותו, ובאיזה מחיר כי ככל שהמוצר בעל ערך אמיתי ללקוח, ואיש המכירות מאמין במה שהוא מוכר, ההצלחה מובטחת.

לפרטים נוספים על כנס המכירות שיתקיים ב-24.12

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully