וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר זול ממחיר למשתכן: פרויקט המגורים הייחודי שהגריל 27 רוכשים מאושרים

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

29.10.2018 / 8:01

איפה אפשר למצוא כיום באזור המרכז דירות חדשות שמחיריהן נמוכים ב-30% ממחירי הסביבה? סמי מצלאוי וערן מזור מחברת מצלאוי מספרים על פרויקט כלנית, המוקם במרכז קריית אונו, ומציע אלטרנטיבה לזוגות צעירים, כשהצלחתו יכולה לשמש השראה להתחדשות עירונית בלב הערים. צפו

צילום מסך

כדי שצעירים יגורו במרכזו של יישוב או בלבה של עיר, הם חייבים לקבל שילוב של נוחות, שירותים עירוניים ומחירי דיור שיאפשרו זאת. פרויקט כלנית במרכז קריית אונו הוא אחד הפרויקטים הייחודיים בישראל בכל הקשור להתחדשות עירונית. זהו פרויקט שמחיה את לב קריית אונו, מציע אלטרנטיבה למגורים לזוגות צעירים על ידי מגורים בדירות חדשות וכל זאת במחיר שאף נמוך ממחירי הפרויקטים של "מחיר למשתכן". עיריית קריית אונו וחברת מצלאוי הציעו לקבל הרחב 27 דירות במחיר נמוך ממחירי השוק ואף קיימו הגרלה שבה הזוכים קיבלו את הזכות לקנות את אחת מדירות הפרויקט, שכבר החל להיבנות.

"אנחנו מגרילים 27 דירות במחיר שהם סדר גדול של 70% ממחירי הדירות באזור והמחירים שלהם אף נמוכים ממחיר הדירות ב'מחיר למשתכן'", אומר ערן מזור, מנכ"ל חברת מצלאוי, "אלו דירות של שניים, שלושה וארבעה חדרים שייבנו על בניין קיים במתכונת של עיבוי ותוספת של דירות בקומות העליונות והתקנת מעלית. הפרויקט נמצא במרכז העיר, ברחוב ראשי, בצמידות לקניות קריית אונו והוא מהווה חידוש לעיר. הפרויקט מהווה נדבך נוסף מפרויקט אונו פריים - פינוי בינוי של חמישה מגדלים ובניין הכלנית יהיה צמוד אליהם".

"האלטרנטיבה הזו כוללת הוספת זכויות על מבנה ועל תכנית שעברה את החישובים הכלכליים, אנחנו בונים את אותן זכויות לזוגות זעירים והם מקבלים זאת במחיר עלות של בנייה, רווח קבלני מינימלי והוצאות לעירייה", מדגיש סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלואי, "עלות הדירה בין 60-70 אחוז ממחיר הדירות שנמכרות באזור. כך גם משאירים את הצעירים ביישוב. האלטרנטיבה הזו יכולה ליצור עשרות אלפי יחידות דיור באזור המרכז".

לאתר חברת מצלואי

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully