וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: מותג האיפור קיקו מילאנו מגיע לישראל

10.10.2018 / 10:49

קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה על קבלת הזיכיון לפתיחת חנויות של מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי בארץ. החנות הראשונה צפויה להיפתח בחצי הראשון של 2019. בשנתיים הראשונות יושקעו במהלך בין 10-20 מיליון שקל

צילום: ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דיווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על המשא ומתן להבאת קיקו מילאנו לישראל)

מותג האיפור הפופולרי מגיע סוף כל סוף לישראל: כשנה לאחר הדיווח לבורסה לניירות ערך בתל אביב על מגעים ראשוניים - קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה היום (רביעי) על קבלת הזיכיון לפתיחת חנויות של מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי קיקו מילאנו (KIKO MILANO) בישראל. החנות הראשונה של המותג צפויה להיפתח בחציון ראשון ב-2019.

על פי הדיווח לבורסה, התקשרה קבוצת קסטרו-הודיס באמצעות החברה-הבת שלה טיקיטקה קוסמטיקה, עם החברה האיטלקית בעלת המותג בהסכם זכיינות, במסגרתו תוכל להקים ולהפעיל כ-50 חנויות וכן אתר אינטרנט. ההסכם בתוקף לתקופה של כעשור, והוא יחודש אוטומטית לתקופה של 5 שנים נוספות. לפי הקבוצה, ההסכם כפוף לחוקי איטליה.

בתמורה לזכויות המוקנות לזכיינית לפי ההסכם, היא תשלם לבעלת המותג דמי פיתוח בסכום כולל של 2 מיליון אירו (אשר מחציתם כבר שולמו לבעלת המותג בחודש דצמבר 2017). בשנתיים הראשונות לפעילות תשקיע הקבוצה סכום המוערך ב-10-120 מיליון שקל שימומנו ממקורות עצמיים של הקבוצה.

קיקו מילאנו. ShutterStock
קיקו מילאנו/ShutterStock

מחירים נמוכים

במסגרת ההסכם נקבעו בנוסף הוראות מקובלות בדבר אי תחרות קבוצת קסטרו במוצרי המותג במהלך תקופת ההסכם ובמהלך תקופה של 12 חודשים לאחר סיומו

במסגרת ההסכם נקבעו בנוסף הוראות מקובלות בדבר אי תחרות קבוצת קסטרו במוצרי המותג במהלך תקופת ההסכם ובמהלך תקופה של 12 חודשים לאחר סיומו, מהן הוחרגה פעילות הקבוצה במסגרת חנויות המותגים איב רושה וסקארה; הוראות מקובלות בדבר זכות בעלת המותג לביטול ההסכם (כולו או ביחס לחנויות מסוימות), לרבות במקרה של שינוי שליטה מהותי בזכיינית; והתחייבות הזכיינית לשיפוי בעלת המותג בגין נזקים שייגרמו לה בגין ההסכם.

המותג קיקו מילאנו צבר פופולריות רבה בשנים האחרונות, בעיקר הודות למחירי המוצרים הנמוכים. כך, למשל, באתרים המוכרים באירופה המחיר לשפתון עומד על כ-9 אירו, המחיר לצללית הוא כ-2.5 אירו, וסומק נמכר בכ-8 אירו. הוא הוקם על ידי התאגיד האיטלקי Percassi ומפעיל כ-1,000 חנויות ב-20 מדינות בעולם, בין היתר בארה"ב, הונג קונג, רוסיה, איטליה, גרמניה, צרפת, ספרד, אנגליה, שוויץ, הולנד ופולין. במדינות רבות פועל המותג גם באמצעות אתר מכירות מקוון, או במסגרת חנויות מותג עצמאיות ואינו משווק ברשתות פארם או בבתי כלבו.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום לרגל חתימת ההסכם: "במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות ופעילותה של קבוצת קסטרו-הודיס אנו גאים על חתימת ההסכם לזיכיון הבלעדי בישראל של מותג הקוסמטיקה האיטלקי קיקו מילאנו. אנו מתכוונים לפתוח רשת חנויות המותג בישראל וכן לפעול בזירת האינטרנט עם חנות מקוונת לרכישה אונליין, ובכך לתת לקהל הישראלי את האפשרות ליהנות מאחד ממותגי הקוסמטיקה החזקים בעולם. קיקו מילאנו מביא עמו ערך מוסף בתחום הקוסמטיקה של שילוב מוצלח בין איכות ומחיר אטרקטיבי המתאים ביותר לשוק הישראלי".

קיקו מילאנו. ShutterStock
קיקו מילאנו/ShutterStock
קיקו מילאנו. ShutterStock
קיקו מילאנו/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully