וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום בר: קרולינה למקה מנהלת מו"מ מתקדם עם קים קרדשיאן

6.9.2018 / 12:00

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! עסקים, קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה לבורסה כי היא מנהלת מגעים לקידום מכירות המותג בארה"ב עם כוכבת הריאליטי האמריקאית. עם זאת בחברה מדגישים: "פרטי ההתקשרות בין הצדדים טרם סוכמו במלואם"

קים קרדשיאן על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
הפרזנטורית הבאה? קים קרדשיאן/GettyImages

קים קרדשיאן בדרך להפוך לפנים החדשות של מותג המשקפיים הישראלי קרולינה למקה: כפי שפורסם לראשונה בוואלה! עסקים ביוני האחרון, קבוצת קסטרו-הודיס מנהלת מו"מ מתקדם עם כוכבת הריאליטי ומעצבת האופנה קים קרדשיאן.

החברה הודיעה אמש (רביעי) לבורסה לניירות ערך כי בין קרולינה למקה בע"מ, חברה בת בבעלות מלאה, ובין חברה אמריקאית בלתי קשורה מתקיימים מגעים לקבלת שירותיה של קרדשיאן לשם קידום מכירות המותג קרולינה למקה בארה"ב וברחבי העולם.

בהודעה הודגש כי פרטי ההתקשרות בין הצדדים טרם סוכמו במלואם ובעת הנוכחית אין כל ודאות כי הסכם התקשרות בין הצדדים ייחתם. אם ההסכם אכן ייחתם, כפי שמסתמן לפי הדיווח שמעיד על הגעת הצדדים לישורת האחרונה, קרדשיאן תחליף את הפרזנטורית המקומית - הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי.

נזכיר כי לפני 3 חודשים דיווחה קסטרו כי היא מממשת את האופציה להגדלת אחזקותיה בקבוצת מותגי האופנה הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה טופ טן ואקססוריז. לצורך כך החברה תשלם תמורת מלוא המניות באמצעות עסקת החלפת מניות בשווי של כ-300 מיליון שקל, כאשר רפאלי תחזיק בכמות סמלית של אחוז מהמניות.

קים קרדשיאן לובשת שמלה צהובה של ורסצ'ה. GettyImages
תספור את הכסף? קים קרדשיאן/GettyImages
הקבוצה מנהלת מגעים לקידום גם עם סטפן קרי, כוכב אלופת ה-NBA גולדן סטייט, שמרכיב משקפיים מחוץ לתחומי המגרש

כיום כוללת הקבוצה 260 חנויות אופנה, ולאחר מימוש העסקה תכלול 320 חנויות. עד כה החזיקה קסטרו כ-25% מהקבוצה, בעקבות עסקה שנערכה לפני כשנה וחצי. השלמתה תאפשר לקסטרו לצרף לדיווח על הכנסותיה את כל הכנסות קבוצת גביזון (המחזיקה במותגי הודיס), ולהגיע להכנסות של 1.8 מיליארד שקל בשנה.

היקף הכנסותיה של קבוצת הודיס עמד ב-2018 על סכום של כ-800 מיליון שקל, והרווח התפעולי התזרימי שלה עמד על כ-80 מיליון שקל. ערב העסקה נחשבה קסטרו חברת האופנה השנייה בגודלה בישראל עם 157 חנויות ומחזור הכנסות שנתי של כמיליארד שקל. העסקה האחרונה הקפיצה את קסטרו למעמד של קבוצת האופנה הגדולה בישראל, עם מחזור הכנסות של כ-1.8 מיליארד שקל, כאשר שווי החברה המאוחדת צפוי להגיע לכ-3 מיליארד שקל.

בעלי קבוצת הודיס - קבוצת משקיעים בראשות יוסי גביזון - תחזיק בעקבות העסקה בכ-38% מחברת קסטרו והציבור יחזיק ב-17%. המשמעות היא שמשפחת קסטרו-רוטר תאבד את שליטתה המוחלטת בחברת קסטרו ותרד מ-70% ל-45% מהמניות. למרות שיהיה חלק מקבוצת השליטה, גביזון לא ימנה לפי שעה דירקטורים מטעמו בקבוצת קסטרו.

בעקבות העסקה, הודיעה הקבוצה על הרחבת הפעילות של קרולינה למקה בחו"ל, כאשר מורדי שבת, השותף בקבוצת גביזון ולשעבר מנכ"ל גינדי השקעות, ימונה למנכ"ל קרולינה למקה בארה"ב, שהוקמה לצורך שיווק המותג. קסטרו ניסתה בעבר לפתח את עסקיה בחו"ל אך נסוגה מתוכניותיה; ובעקבות המיזוג צפויה לנסות לשווק מותגים נוספים בארה"ב. בין היתר, כאמור החלה לנהל מגעים על הסכמי קידום מכירות עם קרדשיאן. הקבוצה מנהלת מגעים לקידום גם עם סטפן קרי, כוכב אלופת ה-NBA גולדן סטייט, שמרכיב משקפיים מחוץ לתחומי המגרש.

עוד באותו נושא

מיזוג ענק בענף האופנה: קסטרו רכשה את כל המניות בקבוצת הודיס

לכתבה המלאה
בר רפאלי.
בר רפאלי. קיבלה מניות אבל תוחלף על ידי הכוכבת האמריקאית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully