וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזמות נדל"ן בחו"ל? עלו על המטוס לעולם שאין בו גבולות

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

29.9.2018 / 0:00

אם שוק הנדל"ן מעבר לים תמיד קרץ לכם, הגיע הזמן שתכירו אותו באמת - ובצורה הטובה ביותר. מרכז הנדל"ן, בשיתוף כמה מבכירי התעשייה דוגמת אבי כץ וגדי בן חיים, מציעים קורס שיספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על יזמות נדל"ן בחו"ל

מנהטן ניו יורק גשר ברוקלין. ShutterStock
נדל"ן בחו"ל/ShutterStock

בתקופה שבה שוק הנדל"ן הישראלי נאבק בכוחות רבים המאיימים עליו, בזמנים שבהם התשואות לא קרובות לאלו שהיו אך לפני כמה שנים, כל מי שמבין קצת בתחום יודע שהכיוון הוא להתרחב מעבר לגבולות המדינה. שם נמצא הכסף הגדול באמת כיום. שם אפשר לבנות מיזמים מכל הסוגים ובכל הגדלים, ולהגיע הכי רחוק שיש.

שוק הנדל"ן בחו"ל הוא שוק מגוון מאוד, ממש כמו המדינות שמציעות לכם את ההזדמנות הזו. ישנה ארה"ב, על שלל האפשרויות הבלתי מוגבלות שלה, ישנה אירופה - המערבית והיוקרתית או המזרחית והמתפתחת - וישנה אפילו אסיה, אם תרצו להיות הרפתקניים. רבים וטובים כבר תקעו יתד ברחבי תבל, ועכשיו גם לכם יש הזדמנות כזו.

קורס יזמות נדל"ן בחו"ל של מרכז הנדל"ן מציע לכם אפשרות ללמוד הכול על הצעד המעניין הזה - שרבים וטובים מתעניינים בו בזמנים אלו. תוכלו ללמוד כאן על בחינת שווקים זרים ומגמות, על דרכי המימון של פרויקטים נדל"ניים בחו"ל, כיצד מוצאים שותפים עסקיים בחו"ל ועוד.

את הקורס מובילים כמה מבכירי התעשייה בישראל, ומנהלים אותו אבי כץ, נשיא ומייסד קרן 'הגשמה', וגדי בן חיים, מייסד ומנכ"ל אוריון השקעות נדל"ן.

הקורס מיועד לאנשים בעלי ניסיון ורקע בעולם הנדל"ן.

בתאריך 8.10.18 ייפתח קורס יזמות נדל"ן בחו"ל של מרכז הנדל"ן במרכז יצחק רבין, תל אביב. לפרטים הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully