וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא: איילון צפון ייחסם למשך יממה בשישי בשל הקמת גשר

21.8.2018 / 10:55

העבודות להקמת "גשר יהודית" המיועד להולכי רגל ולרוכבי אופניים יתפרסו על פני שישה סופי שבוע לסירוגין בחודשים הקרובים. כפי שפורסם בוואלה! NEWS, הגשר נועד לחבר את מזרח תל אביב ומרכזה ובעתיד להוביל לתחנת הרכבת הקלה

פרוייקט בניית גשר יהודית מעל נתיבי איילון. חן אדריכלים., מערכת וואלה! NEWS
חיבור בין מזרח העיר ומרכזה. גשר יהודית/מערכת וואלה! NEWS, חן אדריכלים.

התנועה בכביש איילון צפון באזור תל אביב תושבת בסוף השבוע הבא למשך 24 שעות בשל עבודות להקמת גשר הולכי רגל מפלדה שיחבר את מזרח העיר למרכזה מעל לעורק התחבורה הראשי בגוש דן - כך עולה מהודעת חברת "נתיבי איילון" שפורסמה היום (שלישי) לקראת תחילת העבודות, כפי שפורסם בוואלה! NEWS.

העבודות ביום שישי הבא, 31 באוגוסט, יחלו בשעה 18:00, אז ייחסמו נתיבי איילון לכיוון צפון בין צומת חולון למחלף השלום - וכן בכביש 1 בין צומת גנות למחלף השלום - עד לאותה השעה ביום המחרת. התנועה באיילון לכיוון דרום תתאפשר כרגיל במהלך העבודות, וכך גם הנסיעה מצפון למחלף השלום.

"גשר יהודית" שיוקם מעל לנתיבי איילון, בין שכונות ביצרון ומוניטיפיורי, נועד למעבר הולכי רגל ורוכבי אופניים ובעתיד מיועד להתחבר לתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה בעיר. הגשר מורכב משש קורות פלדה באורך 55 מטרים כל אחת ובמשקל כולל של אלף טון. העבודות להקמתו יתפרשו על פני שישה סופי שבוע לסירוגין בחודשים הקרובים ועל סגירות נוספות של הכביש ייצאו הודעות נוספות בעתיד.

פרוייקט בניית גשר יהודית מעל נתיבי איילון. חן אדריכלים., מערכת וואלה! NEWS
אזור ישיבה ומסלולים נפרדים להולכי רגל ואופניים. הגשר/מערכת וואלה! NEWS, חן אדריכלים.

אורך הגשר הכולל יהיה בסיום העבודות 110 מטרים, רוחבו 11 מטרים ובנקודת השיא יגיע גובהו ל-18 מטרים. חלקו העליון של הגשר יהיה מקורה והוא יחולק למסלול לרוכבי אופניים ונתיב נפרד להולכי רגל, עם ריצוף עץ.

העבודות להקמתו יצריכו חסימה הרמטית של תנועת כלי הרכב בנתיבי איילון בכל פעם שמונפת אחת הקורות, לכן בכל אחד מסופי השבוע שבהן יתקיימו העבודות ייחסמו לסירוגין הנתיבים לצפון או לדרום. ב"נתיבי איילון" ציינו כי החסימה תצריך גם את עצירת תנועת הרכבות בתחנות תל אביב, אם כי במועד המתוכנן לעבודות הקרובות אין כל רכבות בשל כניסת השבת.

במהלך הרכבת הגשר יונפו הקורות על ידי מנופים הידראוליים ייעודיים. שש שעות יוקדשו להצבת המנופים בעוד שהנפת הקורות וריתוך החלקים השונים של הגשר צפויים להימשך כ-15 שעות. בתום שלב הנחת הקורות צפויות להיערך עבודות נוספות שיתבצעו במהלך החודשים הקרובים בשעות הלילה. ב"נתיבי איילון" ציינו כי לביצוע העבודות ניתנו האישורים הדרושים מידי משטרת ישראל ומשרד העבודה והרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully