וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו הצעיר שנפגע מנפילת קרש סמוך לאתר בנייה בחולון

8.7.2018 / 19:06

מאיר פלישתייב, בן 21, נפגע ביום רביעי מנפילת הקרש ליד אתר הבנייה ופונה לבית החולים איכילוב. במחלקה לטיפול נמרץ נאבקו הרופאים על חייו, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. חקירת המשטרה העלתה כי אתר הבנייה פעל למרות צו הפסקת עבודה

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

הצעיר שרכב על אופניים ונפגע בשבוע שעבר מנפילת קרש סמוך לאתר בנייה בחולון מת מפצעיו היום (ראשון) בבית החולים איכילוב בתל אביב. הצעיר, מאיר פלישתייב, בן 21, נפגע ביום רביעי שעבר, ומאז נלחמו הרופאים על חייו ביחידה לטיפול נמרץ של בית החולים איכילוב בתל אביב.

מחקירת משטרת מרחב איילון על התאונה עלה כי אתר הבנייה שממנו נפל הקרש, פעל למרות צו הפסקת עבודה. על אף שהאתר פעל ללא אישור, המשטרה לא חקרה את מנהלי החברה ואת המהנדס, והיא אף נמנעה מלעצור את מנהל העבודה ואחראי הבטיחות, והעדיפה לעצור את הפועלים הזוטרים בלבד.

מאיר פלישתייב שנהרג לאחר שקרש עץ נפל עליו מאתר בניה. באדיבות המשפחה
מאיר פלישתייב/באדיבות המשפחה

יום לאחר התאונה שחרר בית משפט השלום בתל אביב את פועלי הבניין שהיו באתר הבנייה בעת העבודות. בית המשפט מתח ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה. השופט ציין כי "מדובר באירוע טרגי במהלכו קרש נפל מאתר בנייה ופגע בראשו של עובר אורח והוביל לתוצאה קשה מאוד", והוסיף: "בעניין זה לא ברור לי מדוע חשוד אחר, שהוגדר מנהל העבודה ואחראי הבטיחות באתר, לא מצא את עצמו מאחורי סורג ובריח, בעוד שחשוד אחר נעצר והוא לפניי".

לדברי השופט, "העובדה שמדובר בשני עובדים שעבדו בכפיפות לאותו חשוד שהובא בפניי איננה פוטרת את מנהל העבודה מאחריות". הוא אמר כי "הנתון מטריד" על כך שהעבודה במקום נעשתה ללא אישור ובניגוד לצו הפסקת העבודה, "מגיעה לכדי מנהל העבודה - ואף מעבר לכך".

נדיה, אמו של מאיר, אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS בשבוע שעבר כי "אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה, אבל מבינים מהמשטרה שהבן שלי עבר עם האופניים ונפגע מקרש שנפל עליו מאתר הבנייה".

שכנים המתגוררים בסמוך לבניין שבו מתקיימות עבודות הבנייה סיפרו כי הפועלים ניסו לפרק תקרת פיגום באחת הקומות העליונות של הבניין וככל הנראה, במהלך ניסיונותיהם, הקרש נפל ופגע ברוכב האופניים. שכנים אחרים סיפרו כי ראו במקום פועלים משליכים קרשים מגובה. לדברי אחד מהשכנים, "זרקו קרשים שעפו באזור הגינה".

  • עוד באותו נושא:
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully