וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון לאחת הבעיות הכי נפוצות בכל פרויקט התחדשות עירונית

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת מורפוזיס, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

29.8.2018 / 8:06

לא פעם יזמי התחדשות עירונית מוצאים עצמם מול הוצאות לא מתוכננות או עיכובים לא צפויים. מהן האלטרנטיבות במקרים כאלה? בין מי למי מתחלקת האחריות? היזם שבתאי פישמן ועו"ד גיא פרבמן מסבירים על פתרון העברת זכויות

צילום מסך

עסקת נדל"ן היא עניין מורכב. לא משנה אם מדובר בבנייה של בניין חדש, פינוי-בינוי או תמ"א 38 לחיזוק המבנה ולתוספת קומות - משולש היחסים בין היזם, הקבלן והדיירים תלוי במשתנים רבים, חלקם לא צפויים, אשר מתרחשים במהלך הפרויקט. את שלל האפשרויות שמציע ענף הנדל"ן ליזם הממוצע כמעט כולם מכירים. בענף, הישראלי כמו גם העולמי, פועלים יזמים מכל הסוגים - קטנים, בינוניים וגדולים, אך כדי להשתייך לצמרת ולהימנות עם הגדולים ביותר, צריך להשקיע הרבה, לצבור ניסיון וכמובן להחזיק בהרבה מאוד ידע. מי שכבר נמצא בעולם הזה יודע שהוא צריך רק עוד דחיפה אחת קלה כדי לעשות את הצעד הגדול בדרך לפסגה.

אך כאמור, כל פרויקט הוא עולם ומלואו ולא פעם יזמי נדל"ן מוצאים את עצמם מול הוצאות לא מתוכננות או מול עיכובים לא צפויים. מהן האלטרנטיבות במקרים כאלה? אירחנו באולפן וואלה! NEWS את היזם שבתאי פישמן, מנכ"ל משותף בחברת מורפוזיס, חברה בעלת הון המקבלת פניות מיזמים רבים לצורך העברת זכויות בפרויקטים. וכן את עו"ד גיא פרבמן המתמחה בפן המשפטי של עולם הנדל"ן, כדי שיסבירו מה קורה במצב כזה - בין מי למי מתחלקת האחריות? איך זה משפיע על הדיירים? מה חשוב ליזם לבדוק לפני שהוא נכנס לפרויקט קיים? כיצד מתבצעת העברת זכויות והאם זה משפיע על חלוקת הזכויות? צפו.

לאתר קבוצת מורפוזיס

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת מורפוזיס, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully