וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח תקווה או ראש העין? האופציות המפתיעות לאירוח אירוויזיון 2019

14.6.2018 / 11:32

לכולנו ברור שבירושלים זה לא הולך לקרות, אז איפה כן? ניסינו לשכנע את איגוד השידור האירופאי לשים לב למעלות תרשיחא, ערד, לוד ועוד כמה אפשרויות שלא חשבו עליהן. צפו בסרטון

AP

כשדנה אינטרנשיונל זכתה באירוויזיון על אדמת אנגליה, זה לא היה בעיר הבירה שלה אלא דווקא אי-שם בפאתי ברמינגהם. גם בפעם האחרונה שגרמניה זכתה לארח את תחרות הזמר היא לא עשתה זאת דווקא בלב ברלין אלא בדיסלדורף, ויש עוד שלל דוגמאות רלוונטיות. לאורך השנים, גם בלי אילוצים פוליטיים למיניהם, דילגו המדינות המארחות על עיר הבירה ומיקמו את האירוע בערים אחרות, לעתים הזויות.

הדוגמה הבולטת ביותר הגיעה ב-1993, כשאירלנד בחרה לארח את האירוויזיון דווקא במילסטריט, עיר נידחת שיש בה בסך הכל כאלף חמש מאות תושבים ומן הסתם כמעט איש בעולם לא שמע עליה קודם לכן.

אם כך, באמת שאין כל תקדים הקובע כי אנחנו חייבים לארח את האירוויזיון בירושלים דווקא, וגם אין סיבה שנתקבע על תל אביב, חיפה, אילת או באר שבע. אם לאירים מותר לשלוח את אירופה כולה למילסטריט, למה שלא נמצא פתרון יצירתי גם כן? צילמנו כמה אופציות שנשמח להציע לאיגוד השידור האירופאי, בתקווה שיגלה פתיחות וגמישות - צפו בהן בסרטון שבתחילת הכתבה.

להתראות בפרדס חנה כרכור 2019!

גל גדות על השטיח האדום של האוסקר - חמשת הרגעים שעשו לנו את השבוע. GettyImages
אם גל גדות לא תבוא לאירווויזיון, האירוויזיון יבוא לגל גדות?/GettyImages
דנה אינטרנשיונל אירוויזיון 1998. GettyImages
אם אפשר לעשות אירוויזיון בברמינגהם, אפשר גם לעשות אותו בפתח תקווה/GettyImages
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
איפה הפעם? נטע ברזילי זוכה בליסבון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully