וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם הנדל"ן של היום זה חשוב מתמיד: איך להיות אמן משא ומתן?

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, מרכז הנדל"ן

8.6.2018 / 0:04

איך הופכים לאמנים בניהול משא ומתן? איך יודעים לפתור משברים ולהפוך כל לימון - לא משנה עד כמה הוא חמוץ וקשה - ללימונדה? מומחי הנדל"ן מיכאל צור, ירון בלנק ועו"ד רועי שובל ילמדו אתכם לנהל משא ומתן כמו שצריך

לחיצת יד. ShutterStock
כשלחיצת היד תממש את מה שאתם רוצים מהעסקה, עליכם ללמוד את הדרך לכך/ShutterStock

אתם ישובים לצד שולחן ישיבות גדול, שנמתח לכל אורכו של חדר הישיבות המצוחצח. לצדכם אנשי אמונכם, ומולכם האדם שאצלו נמצא "האוצר", המטמון שאתם רוצים להשיג. ברור לכם: כל מילה כאן קובעת, כל מצמוץ משנה. כמי שרואים את עצמם כיזמי נדל"ן גדולים, "כרישים" של ממש בים הנכסים, אתם צריכים לדעת לתפקד ברגעים הללו בצורה הטובה ביותר.

וזה ממש לא פשוט: ניהול משא ומתן הוא עניין שטומן בחובו משמעויות רבות בכל תחום - על אחת כמה וכמה כשמדובר בעולם הנדל"ן המורכב והיוקרתי, שבו כל עסקה מתחילה בשש ספרות, ומי יודע כיצד תסתיים. כשכל זה מונח על הכף, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות פחות מאשר אומנים לניהול משא ומתן. במציאות הנדל"נית הקיימת ועם פריחת ההתחדשות העירונית ופרויקטים שונים של תמ"א 38, לא מדובר בהכרח בלבד. היום זוהי חובה.

ההשתלמות בנושא "ניהול משא ומתן נדל"ני במציאות מאתגרת", של מרכז הנדל"ן, מגדירה היטב את המשימה שעומדת לפניכם: לדעת לבצע משא ומתן בצורה הטובה ביותר, בכל תנאי שהוא. כי בזמנים של פריחה ושגשוג בשוק עסקת נדל"ן היא דבר רגיש ומורכב; בזמנים של מיתון ורגיעה, ממש כמו בימים אלו, על אחת כמה וכמה.

לכן בהשתלמות של מרכז הנדל"ן בנושא ניהול משא ומתן בעסקאות נדל"ן תמצאו כמה מטובי אנשי המקצוע בתחום: מיכאל צור, מומחה בעל שם עולמי לניהול משא ומתן ומצבי משבר, ירון בלנק, בעלי החברות "גלים", "מכלול" ו-"park-tech" והמנהל האקדמי של הקורס, עו"ד רועי שובל, ממשרד עורכי הדין שובל יושע ועוד. בין הנושאים שיילמדו בהשתלמות: סוגי מו"מ, כללי חבירה במו"מ, "מעגל הגירוי והתגובה", מו"מ בירוקרטי וכשלים מובנים במו"מ.

ההשתלמות נפתחת אוטוטו, ב-25.6. אל תהססו: זו ההזדמנות שלכם לזכות בערך המוסף שיצעיד אתכם כמה צעדים קדימה, אל צמרת הענף.

לפרטים והרשמה הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully