וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הרבעים של תל אביב: הכול על אחד הפרויקטים החשובים בישראל

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, -

15.6.2018 / 0:06

מרגע שאושרה תכנית הרבעים של תל אביב הבין כל איש מקצוע בעולם הנדל"ן שמדובר במהלך משמעותי. עם זאת, גם היום לא הכול בה ברור עד תומו, אפילו לאיש נדל"ן מנוסה. השתלמות מיוחדת של המרכז לנדל"ן תספק את המענה המקצועי לכך

מראה מהאוויר של תיאטרון הבימה והיכל התרבות במרכז תל אביב. ShutterStock
מראה מהאוויר של תיאטרון הבימה והיכל התרבות במרכז תל אביב/ShutterStock

בשנת 2015, אחרי שורה ארוכה של ערעורים, התנגדויות והסתייגויות רבות, אושרה תכנית הרבעים של תל אביב - ובן רגע הפכה לתוכנית המדוברת ביותר בקרב אנשי המקצוע בענף הנדל"ן, בייחוד אלו הפועלים באזור המרכז, כמובן. משמעויות רבות יש לתוכנית, שמטרתה "לעשות סדר" במרכז העיר הצפוף ולקבוע את עתידו הנדל"ני הנראה לעין.

אכן מדובר בהחלטה דרמטית, אך נדמה שגם היום, ישנן לא מעט סוגיות שנותרו עלומות מבחינת אנשי המקצוע בתחום. נושאים רבים, בעלי זיקה משפטית, תכנונית, סביבתית, שמאית ועוד, נחשבים ייחודיים לתל אביב - ואף ספציפית לתוכנית זו - מה שמותיר לא מעט גורמים מקצועיים בענף עם סימני שאלה רבים.

"השתלמות תכנית הרבעים" של מרכז הנדל"ן באה לתת מענה על הצורך הזה בדיוק, ולספק לכל המעוניין בכך את המידע הדרוש כדי להבין לאורכה ורוחבה את תכנית הרבעים של תל אביב. ב-20 שעות אקדמיות, שיתפרסו על פני חמישה מפגשים, יוכלו המשתתפים - יזמים, עורכי דין, מנהלי פיתוח עסקי, שמאי מקרקעין ושאר אנשי מקצוע מהתחום - להבין ולצבור ידע באחד הנושאים המרתקים והסבוכים ביותר היום בענף הנדל"ן הישראלי.

ההשתלמות תעסוק בתוכנית הרבעים מבחינת פרויקטים להתחדשות עירונית, מבחינת היטלי ההשבחה, מבחינת הנחיות מרחביות, מבחינת ביצוע תמ"א 38, מבחינת אתגרים תכנוניים ועוד ועוד - כך שכל איש מקצוע אשר מתכנן או מעוניין לקחת בה חלק, ידע את כל הפרטים הרלוונטיים עליה, ועוד הרבה יותר מזה.

ההשתלמות תיפתח בתאריך 25.6, והיא תכלול הרצאות מטעם מומחים למשפט, לתכנון ובנייה, לשמאות, לאדריכלות, ליזמות ועוד.

יש לכם שאלות על תכנית הרבעים של תל אביב? זו ההזדמנות שלכם לקבל תשובות מלאות על כל אחת ואחת מהן.

לפרטים ולהרשמה הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, -
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully