וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים דירה בתל אביב? עכשיו זו ההזדמנות הגדולה שלכם

וואלה! NEWS בשיתוף אנשי העיר, וואלה! NEWS בשיתוף אנשי העיר

25.6.2018 / 8:02

מה גורם לתנופת ההתחדשות העירונית בתל אביב, מהם האזורים המבוקשים ומתי ההיצע ישיג את הביקוש? רון חן, מנכ"ל ומבעליה של חברת אנשי העיר, יזמית התחדשות עירונית באזור המרכז, התארח באולפן וואלה! NEWS ומיפה את השינוי הגדול שעוברת העיר ללא הפסקה

ShutterStock

בשנים האחרונות תחום ההתחדשות העירונית משנה את הערים השונות, ותל אביב היא אחת הערים המובילות בתחום. תל אביב הובילה ב-2017 את תחום ההתחדשות העירונית בישראל בכמות הפרויקטים וברחבי העיר אפשר לראות בתים שעוברים תמ"א 38 מסוג 1 הכוללת חיזוק למבנה והוספת עד שתי קומות, או תמ"א 38 מסוג 2 שכוללת הריסה ובנייה מחדש. מה גורם לתנופת ההתחדשות העירונית בתל אביב, מהם האזורים המבוקשים ומתי ההיצע ישיג את הביקוש לדירות? רון חן, מנכ"ל ומבעליה של חברת אנשי העיר, יזמית התחדשות עירונית באזור המרכז, התארח באולפן וואלה! NEWS ומיפה את השינוי הגדול שעוברת העיר ללא הפסקה.

אישור תכנית הרבעים 3 ו-4, שמסדירה את נושא זכויות הבנייה, מאפשרת לתושבים שבין דרך נמיר לים ובין שדרות בן ציון לנחל הירקון לבצע פרויקטים של חיזוק מבנים או פינוי בינוי. למהלך זה תהיה השפעה דרמטית על תל אביב העתידית. "15 אלף דירות חדשות במרכז תל אביב בטווח זמן של 20-30 שנה זה בערך 500 דירות בשנה. זה נשמע הרבה אבל זה לא היצע שגדל בצורה דרמטית שיוביל לירידת מחירים", אומר חן, "להערכתנו בתוך 20-30 שנה כמעט כל רובע 3 ורובע 4 יכללו בניינים חדשים ומודרניים וכך תיראה תל אביב".

לאתר אנשי העיר

וואלה! NEWS בשיתוף אנשי העיר, וואלה! NEWS בשיתוף אנשי העיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully