וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוד קניון? הצצה ראשונה למתחם הקניות הענק שנפתח בחדרה

25.4.2018 / 13:00

בריכת גלישת גלים מקצועית, ג'ימבורי לילדים, פאב כשר, עשרות חנויות אופנה ובהמשך גם בנייני משרדים ודיור מוגן שמשתרעים על פני כ-40 אלף מ"ר. ביקרנו במתחם מול החוף וילג', שהוקם בהשקעה של חצי מיליארד שקל ומתחרה במתחמי הקניות הגדולים בישראל

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: מתחם מול החוף וילג')

הקניונים בסכנת סגירה? ענף האופנה בקריסה? תלוי את מי שואלים. מתחם קניות מהגדולים בישראל צפוי להיפתח בעוד כשבוע בכניסה לעיר חדרה, בהשקעה של כחצי מיליארד שקל. המתחם, המכונה מול החוף וילג', ממוקם בסמוך לכביש החוף, לא רחוק מחוף הים ומשם שמו. הוא משתרע על פני שטח של כ-40 אלף מ"ר וצפוי לכלול כ-120 חנויות אופנה, בילוי, פנאי ומזון ב-3 מפלסים.

עם הרשתות שיפעלו במתחם ניתן למנות חברות מוכרות כמו קסטרו, אורבניקה, פוקס, H&O, אדידס, זארה (שלדברי מנכ"ל המתחם, גד שטרן, תפתח שם את החנות הגדולה ביותר בארץ בסוף אוגוסט), פוט לוקר, מנגו, ברשקה, טוונטי פור סבן, פול אנד בר ועוד.

תכנון המתחם ארך כ-3 שנים, במסגרתו ביקר צוות ההקמה בעשרות מרכזים ברחבי אירופה ובחר במרכז המסחרי בעיר אינגולשטאדט, גרמניה, כמודל לחיקוי. את הפרויקט הישראלי תכנן האדריכל אבנר שר ברוח המרכז ובסגנון מדרחוב קניות אירופי.

ייחודו של המתחם הוא בעירוב השימושים. כך למשל, לצד חנויות האופנה ורשתות המזון, כולל המתחם בריכת גלישת גלים הראשונה בישראל "CityWave" שיובאה מגרמניה בהשקעה של כ-15 מיליון שקל. מדובר בבריכת גלישת גלים מהגדולות בעולם, המיועדת לגולשי גלים מכל הרמות. עלות הכניסה 170 שקל ל-45 דקות, בקבוצה של 12 אישה ואיש. ניתן לקבל הנחה בהרשמה מראש דרך האתר.

מול החוף ויליג'. אודי בן תורה,
בסגנון רחוב אירופי/אודי בן תורה
וילג' מול הים חדרה - נתונים. מערכת וואלה!
מתחם מול החוף וילג' - הנתונים/מערכת וואלה!

בעתיד: דיור מוגן ומגדלי משרדים

"הצרכן הישראלי שבע מפורמט הקניונים הסטנדרטי ורעב לאטרקציות נוספות"

אטרקציות נוספות במתחם מיועדות לילדים צעירים יותר. כך למשל יובא מדרום קוריאה גן שעשועים ובו מתקנים בגובה 6.5 מטר, מתחם ג'ימבורי חינמי ובו בית בלונים מעופפים, מכבי אש, סימולציית מטוס לילדים, חדר פרטי לימי הולדת ועוד.

"הצרכן הישראלי שבע מפורמט הקניונים הסטנדרטי ורעב לאטרקציות נוספות", מסביר את הקונספט המנכ"ל גד שטרן. "לצד זה, מחיר השכירות למ"ר עומד על עד 200 שקל כולל דמי ניהול, מחיר שיאפשר לרשתות לשכור שטחים גדולים יותר". לדבריו, הצרכן היום מחפש שילוב של קניות עם בילוי, והמודל של מול החוף וילג' עונה על הצורך.

במסגרת התוכנית צפויים להיבנות במתחם 3 מגדלי משרדים בגובה 22 קומות כל אחד ובניין לדיור מוגן עם 360 יחידות דיור יוקרתיות וקומת מסחר נוספת. עוד בתכנון: בניית גשר בעוד כ-10 חודשים, שיחבר בין תחנת הרכבת הקרובה למרכז המסחרי שאמור להגדיל את היקף המבקרים.

המקום צפוי לאייש כ-1,500 משרות, ועד פתיחתו הרשמית של האתר יפתחו כ-85% מהחנויות. לקראת הפתיחה של מרכז הקניות, יעלה קמפיין טלוויזיוני ושילוט חוצות בהשקעה של 3 מיליון שקל.

המתחם בבעלות חברת אמירי גן של היזם עודד תורג'מן, המתמחה בנייה רוויה, צמודי קרקע ומרכזים מסחריים. בבעלות החברה גם מלון רמדה חדרה.

בווידאו: בריכת גלים במתחם

יח"צ - חד פעמי
מול החוף ויליג'. יניב מילוא,
גן השעשועים הקוראני. 6.5 מטר גובה/יניב מילוא
מול החוף וילג'. יניב מילוא,
מתחם מול החוף וילג'/יניב מילוא
מול החוף וילג'. יניב מילוא,
מתחם מול החוף וילג'/יניב מילוא
מול החוף וילג'. יניב מילוא,
מתחם מול החוף וילג'/יניב מילוא
מול החוף וילג' חדרה. אודי בן תורה,
מתחם מול החוף וילג'/אודי בן תורה
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully