וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההבדל בין הצלחה לכישלון בעסקת הנדל"ן הבאה שלכם

כתבה פרסומית, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

28.4.2018 / 0:10

כדי לדעת איך לנהל עסקאות נדל"ן בעולם הפיננסים המשתנה ייסד מרכז הנדל"ן, בשיתוף האוניברסיטה העברית, קורס ייעודי וייחודי שיחל ב-30.4 בתל אביב, בהנחיית דניאלה פז-ארז, בעלים ומנכ"ל פז כלכלה והנדסה, ואיילת רוסק, מנכ"לית מכלול התחדשות עירונית פתרונות לנדל"ן בע"מ

אנשי עסקים. ShutterStock
קורס שהוא הדרך להתפתח בעולם הנדל"ן/ShutterStock

אם בעבר נושא מימון פרויקטי נדל"ן הסתכם בקבלת ליווי בנקאי מהבנק, כיום, הנושא מורכב יותר וקריטי להצלחתו או לכישלונו של המיזם. בפועל, חלקם של הבנקים הולך ופוחת ומפנה מקום לטובת עולם החוץ בנקאי, אשר לעיתים לוקח חסות על ליווי מלא של פרויקט הנדל"ן, כולל השלמת ההון של הלווה - אם באמצעות כספי קרנות, אם באמצעות גיוס כספים בשוקי ההון או מוסדיים שונים ובשאר מוקדי הון וחוב. לאור התפתחויות הרבות בענף הנדל"ן בשנים האחרונות, על הפועלים בתחום להבין ולדעת על כל האפשרויות העומדות בפניהם ולהרכיב מתוכם את חליפת המימון האופטימאלית, והמתאימה ביותר לסוג העסקה הנרקחת.

לצורך כך ייסד מרכז הנדל"ן, בשיתוף האוניברסיטה העברית, קורס ייעודי וייחודי בהנחיית דניאלה פז-ארז, בעלים ומנכ"ל פז כלכלה והנדסה, ואיילת רוסק מנכ"לית מכלול התחדשות עירונית פתרונות לנדל"ן בע"מ, בו ירוכזו כל הנושאים, יילמדו כל הדגשים החיוניים לצלוח עסקת נדל"ן מבחינה מימונית ויינתנו ללומדים כלים פרקטיים ומעשיים מבכירי התחום.

הקורס ייפתח ב-30.4 במרכז רבין, תל אביב. לפרטים נוספים על הקורס הקליקו כאן

כתבה פרסומית, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully