וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילואימניקים פעילים יקבלו הנחה של 5% בארנונה בירושלים

עיריית ירושלים צפויה לאשר בשבוע הבא את ההנחה שעלותה מוערכת ב-7.5 מיליון שקלים. ההנחה תינתן במסגרת תקנות חדשות של משרד הפנים, המאפשר לרשויות המקומיות לקבוע הנחה

מילואימניקים משתחררים בצאלים לאחר מבצע עמוד ענן, נובמבר 2012. יותם רונן
ההנחה תינתן למי שאין לו הנחה נוספת בדירת מגוריו/יותם רונן

עיריית ירושלים צפויה לאשר בשבוע הבא הנחה של 5% בארנונה למשרתי מילואים פעילים - כך הודיע ראש העירייה ניר ברקת. בעירייה מעריכים כי אומדן עלות הנחה הוא שבעה מיליון וחצי שקלים בשנה. בהודעת העירייה נכתב כי "מתן ההנחה היא במסגרת התקנות עליהן חתם השבוע שר הפנים המאפשרות לרשויות המקומיות לקבוע הנחה בשיעור של עד 5% מסכום הארנונה הכללית שהוטלה על מחזיק בנכס, שהוא חייל מילואים פעיל, המחזיק בתעודה תקפה של משרת מילואים פעיל שנתן לו צבא הגנה לישראל".

מתן ההנחה מותנה בפרסום התקנה ברשומות ובאישור מועצת העיר. כדי לקבל הנחה נדרשת תעודת משרת מילואים פעיל או אישור רשמי מצה"ל על כך שהמבקש חייל בשירות מילואים פעיל. ההנחה תינתן למי שאין לו הנחה נוספת בדירת מגוריו.

עוד בוואלה! NEWS
ההורים השכולים נגד השרה רגב: אפשרי לנו להופיע בטקס המשואות
בצל חקירות נתניהו: תנ"צ יגאל בן שלום ימונה למפקד להב 433
פרסום ראשון: שר התחבורה אישר הקמת רכבת קלה לאריאל

תמונות סטילס של ניר ברקת וואלה טוק יעקב אילון 4.5.17. צילום: יותם רונן, יותם רונן
ברקת/יותם רונן, צילום: יותם רונן

הארנונה בירושלים היא הגבוהה ביותר בישראל. אולם, תושבים רבים מקבלים הנחות ושיעור גביית החובות נמוך. ההחלטה על ההנחה תובא למועצת העיר, שצפויה להצביע גם על התקציב לשנת 2018 שטרם אושר. בחודש שעבר עלתה הצעה דומה של סיעת התעוררות למועצת העיר, אולם ברקת סירב לאשרה ואמר כי יש להמתין לתקציב ולאישור התקנות.

השבוע הודיע ברקת כי במסגרת ההסכמות המתגבשות עם משרד האוצר, צפויה המדינה להעביר סכום של 832 מיליון שקלים. אולם משרד האוצר מיהר להכחיש. "עדיין יש פערים. הסיכום טרם נסגר. המספרים שהציגה העירייה אינם משקפים את עמדת משרד האוצר", נמסר מהמשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully