וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורס שילמד אתכם לאן צועד עולם הנדל"ן הישראלי

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז לנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז לנדל"ן

15.10.2018 / 8:02

קורס מיוחד אותו יזמו מרכז האקדמי לנדל"ן ואיגוד מהנדסי ערים, בניהולו של אבנר אקרמן, מהנדס עיריית נתניה ויו"ר איגוד מהנדסי ערים, ייפתח ב-6/11 ויימשך עשרה מפגשים. 18 מהנדסי ערים ילמדו אתכם את כל התוכניות, המגמות וכיווני הפיתוח של ערי ישראל

אמנם כולנו חיים במדינה אחת, אבל בפועל כל רשות מוניציפאלית מהווה "מדינה" בפני עצמה, לה מדיניות משל עצמה. מכאן שחוקי המשחק, במיוחד בכל הקשור לתחום הנדל"ן, שונים ומשתנים בכל עיר ועיר. מהנדסי הערים אמונים על יישום אותה מדיניות עירונית, הבאה לידי ביטוי בתכניות מתאר עירוניות ובתכניות אחרות, המהוות למעשה את התנ"ך הכתוב והלא כתוב בעבור יזמי הנדל"ן והעוסקים בתחום בכל אזור ואזור.

קורס מיוחד וחשוב אותו יזמו מרכז הנדל"ן ואיגוד מהנדסי ערים, ואותו ינהל אקדמית אבנר אקרמן, מהנדס עיריית נתניה ויו"ר איגוד מהנדסי ערים, ירכז בפעם הראשונה לא פחות מ-18 מהנדסי ערים מכל קצוות הארץ. בקורס זה של יציגו מהנדסי הערים את האני מאמין שלהם ושל הרשות אותה הם מייצגים בכל הקשור לתכניות מתאר עירוניות ועוד נושאים קריטיים להבנה מקרב העוסקים בתחום.

הקורס, שייפתח ב-6/11 במרכז רבין, חיים לבנון 8 תל אביב, ויימשך עשרה מפגשים, יתמקד בתכניות המתאר העכשוויות והעתידיות של ערי ישראל, תכניות התחדשות עירונית, ציפוף מרכזי ערים, תכניות עירייה ושיטותיה, ותכנית אב לתחבורה של העיר.

18 מהנדסי ערים מרכזיות במדינה מציגים את כל התוכניות, כל המגמות, כל כיווני הפיתוח והמפות העירוניות העתידיות - ומעניקים לכם, מקצועני הנדל"ן, את הפריוולגיה לנצל מידע מוסמך ייחודי, להיערך ולתכנן נכון יותר, לנצל הזדמנויות טובות יותר ואולי אף לשרטט מחדש את תחומי הפעילות שלכם.

לפרטים ולהרשמה הקליקו כאן

בנייה בגוש דן, דצמבר 2016. ראובן קסטרו
הקורס שבו תלמדו לתכנן נכון את העתיד של ערי ישראל/ראובן קסטרו
וואלה! NEWS בשיתוף המרכז לנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז לנדל"ן
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully