וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה לראש עיריית ת"א שנחקר: אני ידיד של ביטן, פועל ביושרה

5.12.2017 / 18:50

ארנון גלעדי, שנחקר בפרשה שבה מעורב לכאורה יו"ר הקואליציה, חשף את זהותו בפייסבוק וכתב: "נתבקשתי למסור את גרסתי ועשיתי זאת באופן מלא ובתיאום עם המשטרה, מעולם לא הסתרתי את ידידותי רבת השנים עם ביטן". יו"ר הקואליציה ביקש מבית המשפט רשות להתראיין לכלי התקשורת

צילום: יותם רונן, עריכה: תום זואילי

ארנון גלעדי, המשנה לראש עיריית תל אביב שנעצר השבוע במסגרת חקירת פרשת השחיתות שבה מעורב יו"ר הקואליציה דוד ביטן, כתב אחר הצהריים בעמוד הפייסבוק שלו: "אמש נתבקשתי למסור את גרסתי ועשיתי זאת באופן מלא ובתיאום עם המשטרה. מעולם לא הסתרתי את ידידותי רבת השנים עם ח"כ דוד ביטן".

"בחרתי בשליחות ציבורית בעיר תל אביב-יפו ובליכוד כמשימת חיי ותמיד ביצעתי את עבודת הציבור באהבה וביושרה, וכך אמשיך לעשות גם בשנים הבאות", הוסיף גלעדי.

גלעדי עוכב לחקירה אתמול (שני), ובתום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים. הוא חשוד בעבירות של מרמה והפרת אמונים. סנגורו עו"ד אריה שרעבי מסר אתמול כי "הוא לא יודע מה רוצים ממנו. הוא מעולם לא עבר עבירה פלילית, והוא מופתע. בחמש וחצי לפנות בוקר, לפני שפקח עיניו, לקחו אותו לחקירה. אני לא מבין מה בער כל כך. כל הקשר שלו עם ביטן היה ידידותי בלבד, שניהם משתייכים לאותו זרם פוליטי. הוא לא יודע מה רוצים ממנו, אין לו שום קשר לפרשה".

ארנון גלעדי. יואב איתיאל
"לא הסתרתי את ידידותי עם ביטן". גלעדי/יואב איתיאל

ביטן ביקש אחר הצהריים לבטל את האיסור שהוטל עליו לשוחח עם אמצעי התקשורת, בשל פרסום מידע מחקירתו שהודלף לטענתו על ידי המשטרה. "הכלל 'נאה דורש נאה מקיים' כנראה טרם הגיעה לאוזני היחידה החוקרת. ההדלפה חמורה שבעתיים כאשר היא מגמתית ומכוונת להפעיל לחצים פסולים על הנחקרים מול שצף ההדלפות שמקורן רק ביחידה החוקרת", נכתב בבקשה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים" באמצעות עורך דינו של ביטן, אפרים דמרי.

במסגרת חקירת הפרשה, האריך היום בית משפט השלום בראשון לציון ביומיים את מעצרו של עדנאן ג'רושי, החשוד במתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע. בנוסף הוארך מעצרם של שני חשודים נוספים בגין מתן שוחד במסגרת הפרשה - איש העסקים בני עוזיאל שנשלח לשמונה ימי מעצר נוספים וכן פעיל הליכוד אלברט ביטון שנשלח לשבוע נוסף במעצר. שאול הכנעני, נהגו האישי של ביטן, נשלח אף הוא לשלושה ימי מעצר בחשד לסיוע בקבלת שוחד במזומן.

(עדכון ראשון: 16:10)

דוד ביטן בכנסת 4 בדצמבר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
ביטן בכנסת, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully