וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואר ישראל עודד בטעות קניית מוצרים באליאקספרס - שלא ניתן לשלוח לישראל

31.8.2017 / 11:16

בעמוד הפייסבוק הרשמי של הדואר הופנו הלקוחות הפוטנציאליים לעמוד עם דילים שחלקם כלל לא נשלחים לארץ. בשיחה איתם הובהר לוואלה! TECH כי מדובר בטעות אנוש והלינק הוחלף יומיים אחרי. הקמפיין יסתיים מחר

שיחת טלפון עם פרופ' שלמה אבינרי, על קריסת דואר ישראל. מערכת וואלה!
בשיחה איתנו הודו בדואר כי מדובר בטעות אנוש והחליפו את הלינק./מערכת וואלה!

נתוני המכירות הגבוהים, על גבול ההיסטריה ההמונית, בימי מכירות מקוונים מרוכזים כמו "יום הרווקים הסיני", "יום שישי השחור" או "יום שני סייבר" מסבירים בקלות למה ענקי הקמעונאות ברשת אוהבים להציע מבצעים או לפחות להציג כאילו משתלם מאוד לרכוש מוצרים בפרק זמן מוגבל שהם מגדירים.

השבוע הודיעו דואר ישראל ואתר אליאקספרס הסיני מבית אליבאבא על שיתוף פעולה מיוחד ללקוחות הישראלים, המאפשר לקבל הנחות משמעותיות, מבצעים, החזרים ומשלוחי אקספרס במהלך שבוע הקניות הסיני Brands Shopping Week.
כרגיל, זה נשמע כמו מבצע נהדר - מחירים זולים לכאורה וגם משלוח שאמור להיות מהיר; לא משהו שרובנו רגילים אליו בישראל. הפעם מישהו בדואר שכח לבדוק לאן הם מפנים את הלקוחות הפוטנציאליים ובדף הפייסבוק הרשמי של החברה פורסם קישור לעמוד נחיתה שמרכז את חלק מהמבצעים, רק לא את אלו שמתאימים כולם לישראלים.

מי שלחץ על הלינק והחל את תהליך הרכישה גילה כי חלק מהמוצרים שהיו בעמוד כלל לא נשלחים לישראל. בין הדוגמאות שאנחנו מצאנו היה מכשיר גלקסי נוט 3 מחודש של סמסונג שנמכר במחיר של 176 דולרים, שבעמוד צוין כי כלל לא נשלח לישראל. עברנו למוצר אחר, שואב אבק של PUPPYOO אליו הפנה דואר ישראל, וגם שם נתקלנו בהודעה קטנה שאת שואב האבק הזה כלל לא ניתן לשלוח לארץ.

פנינו לחברת דואר ישראל כדי להבין מה עומד מאחורי ההפניה התמוהה וקיבלנו תשובה כי הלינק שהם פרסמו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלהם היה שגוי ולא הפנה לעמוד המבצעים של דואר ישראל. לאחר פנייתנו תוקנה הטעות והלינק הוחלף אך נציין כי במשך יומיים, מתוך ארבעת ימי המבצע, הישראלים הופנו לעמוד השגוי. בשיחה עם וואלה! TECH הובהר כי מדובר בטעות אנוש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את הסמארטפון הזה לא ניתן היה להזמין כי הוא פשוט לא היה מגיע./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם את השואב הזה לא./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully