וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוד היוקרה של ענבל אור יימכר בעשרת אלפים שקל פחות מהשווי שנקבע

19.4.2016 / 18:15

בסך הכול הוגשו למפרק הזמני תשע הצעות מחיר והגבוהה שבהן, בסך 74 אלף שקל, זכתה. עם זאת, היא עדיין נמוכה מהערכת השמאי. אור הגישה בקשה להשהות את המכירה. הבוקר נדחתה בקשתה להשאיר בידיה את הריינג'רובר

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

(המפרק העמיד למכירה את הציוד במשרדי "אור סיטי נדל"ן" במגדלי עזריאלי, בשבוע שעבר)

כשבוע לאחר העמדת הציוד במשרדיה של קבוצת "אור סיטי נדל"ן" למכירה, הוחלט היום (שלישי) מהי הצעת המחיר הזוכה למפרק הזמני של הקבוצה, עו"ד איתן ארז. על פי ההצעה של חברת "קיוביק דיזיין", שהייתה הגבוהה ביותר מבין ההצעות שהוגשו, סוכם כי כל הציוד במשרדי החברה יימכר ב-74 אלף שקלים בלבד, על אף ששמאי העריך כי שוויו הוא כעשרת אלפים שקלים יותר.

בהחלטה נכתב כי בימים שלישי עד חמישי בשבוע שעבר יכלו המציעים הפוטנציאליים לראות את הציוד במשרדי החברה, וכי בתום המועד להגשת ההצעות הוגשו למפרק תשע הצעות. גובהן של ההצעות שלא התקבלו עמד בממוצע על 50 אלף שקלים. עוד צוין בהחלטה כי במהלך הגשת ההצעות שהתקיימה היום הובהר למציעים כי ענבל אור הגישה בקשה להשהות את המכירה, וכי בתום ההליך תוגש בקשה מתאימה לאישור המכירה.

עוד בנושא:
ענבל אור נדרשת להשיב עשרות צ'קים שלקחה מכספת החברה
כונס הנכסים של ענבל אור דורש תכשיטים שמכרה ב-63 אלף דולר
בנק מזרחי מבקש למכור 4 דירות של ענבל אור

ענבל אור. צילום: יעל דראל, מערכת וואלה!
משרדי הקבוצה/מערכת וואלה!, צילום: יעל דראל

עוד נמסר למציעים כי לבקשת רשויות החוק על המפרק להשאיר בידיו את השרת, שנכלל תחילה בציוד שעמד למכירה, ומשום כך הוסכם על הפחתת אלף שקלים מגובה ההצעה הגבוהה ביותר. "יצוין כי בהתאם לשמאות שערך המפרק הזמני, עולה כי שווי הציוד עומד על סך כ-84 אלף שקלים בצירוף מע"מ. יחד עם זאת, יש לציין כי בשמאות נכלל גם השרת שלא יימכר, וייוותר בשלב זה בידי המפרק לאור המידע הרגיש המצוי בו" נכתב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יפ הלנדרובר היוקרתי של ענבל אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום הגישה אור בקשה נוספת לעיכוב מסירתה רכבה לשופט איתן אורנשטיין מבית המשפט המחוזי בתל אביב. לטענתה, היא זקוקה לרכב מכיוון שהיא משתמשת בו לצרכי עבודתה. אור אף כתבה בבקשה כי אמה נכונה לשמש כערבה מטעמה ולחתום על שטר ערבות בגובה חובה של אור בגין רכבה, מסוג "ריינג'רובר".

השופט אורנשטיין דחה את בקשתה של אור וקבע כי אינו רואה סיבה לקבלה. "את טענותיה אלה היה על המשיבה לשטוח במסגרת התנגדותה ולא להעלותן לראשונה לאחר ההחלטה. טענתה דהיום שלפיה הרכב דרוש לה לצרכי עבודתה לא הועלתה ולו בעקיפין בהתנגדות שהגישה המשיבה לבקשה, שבה נטען כי הרכב דרוש לה לשם הסעת ילדיה הקטנים", כתב אורנשטיין בהחלטתו.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully