וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מכירת החיסול: ענבל אור החשודה במרמה ורישום כוזב נחקרה במשטרה

12.4.2016 / 19:21

לאחר שאתמול לא התייצבה לחקירתה, הגיעה יזמית הנדל"ן למשרדי מפלג ההונאה במחוז תל אביב. אור הייתה אמורה למסור עדות ומסמכים, שלטענתה מוכיחים שעובדיה העלימו כספים מחברת "אור סיטי נדל"ן" שבבעלותה

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

(מכירת הציוד של החברה בבעלותה של אור, דיווח לאולפן וואלה! NEWS)

יזמית הנדל"ן ענבל אור, החשודה בעבירות של קבלת דבר במרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד, הגיעה (שלישי) למשרדי מפלג ההונאה במחוז תל אביב ונחקרה במשך כשלוש שעות.

אתמול בבוקר הייתה אמורה אור להתייצב לחקירה במפלג ההונאה, אולם היא לא הגיעה. אור הייתה אמורה למסור עדות ומסמכים שלטענתה מוכיחים שעובדיה העלימו כספים מחברת "אור סיטי נדל"ן" שבבעלותה. השוטרים הגיעו לחפשה בבית המלון שבו היא מתגוררת בתל אביב, אך לא מצאו אותה.

עוד באותו נושא:
ענבל אור: כגרושה ואם לארבעה – אני זקוקה לרכב
מחסלים את משרדי ענבל אור: החלה המכירה הפומבית
בית המשפט הוציא צו לתפיסת נכסים של ענבל אור

ענבל אור איתן ארז. מערכת וואלה!
ענבל אור, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!

היום נערכה במשרדי הפאר של אור מכירה פומבית של הציוד שבבעלות החברה. המכירה מגיעה בעקבות החלטת המפרק שמונה לחברה, עו"ד איתן ארז לפנות את המשרדים במגדלי עזריאלי בתל אביב ולעבור למשרדים קטנים בשכירות של 7,000 שקל בחודש.

מספר מצומצם של מתעניינים הגיע למשרדי אור, לצד סקרנים רבים ונוכחות גבוהה של כלי התקשורת. עם המתעניינים נמנים סוחרים וגם שוכרי משרדים, שביקשו לבחון אפשרות לרכוש ציוד משרדי במחיר מוזל.

במקביל למכירת הציוד של המשרדים, שיגר עורך דינה של אור, שלמה טופז, מכתב שבו הוא מבקש מבית המשפט שלא להיעתר לבקשת מפרק החברה ולעקל את רכב הלנדרובר שברשותה, אלא להתיר לה להמשיך ולהחזיק בו, בעיקר מסיבות אישיות.

(עדכון ראשון: 15:55)

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully