וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנופת בנייה נוספת בחריש: ישווקו 2,300 יחידות דיור

יעל דראל

21.6.2015 / 16:09

המגרשים שבהם הוכרזו זוכים מרוכזים בעשרה מתחמים בשכונת המגף בעיר החדשה. שר השיכון גלנט: "לא בכל יום מצליחים לשווק כמות של 2,311 יחידות דיור במכרז אחד"

היישוב חריש, מועצת קציר-חריש. idobi, Creative Commons
חריש/Creative Commons, idobi

משרד הבינוי ורשות מקרקעי ישראל הודיעו על שיווקם של מגרשים לבניית כ-2,300 יחידות דיור חדשות בשכונת המגף בחריש. המגרשים שבהם הוכרזו זוכים מרוכזים בעשרה מתחמים ומהווים על פי נתוני רשות מקרקעי ישראל 92% מכלל המכרזים שיצאו לדרך. על פי נתוני רמ"י, מחיר הקרקע הממוצע ליחידת דיור עמד כ-186 אלף שקלים (כולל הוצאות פיתוח).

בין החברות שזכו היו אשדר, שתבנה 283 יחידות דיור, אפריקה ישראל מגורים שזכתה במגרש לבניית 318 יחידות דיור, מליבו בניה שתבנה 209 יחידות, דונה חברה להנדסה ובניין, אשר זכתה במגרש עם מספר יחידות הדיור הגדול ביותר ובו 513 דירות ו-1,760 מ"ר של מסחר וכן חברת י.ח. דמרי שתבנה בחריש 214 דירות נוספות לצד כ-660 מ"ר מסחר.

שר הבינוי, יואב גלנט, התייחס לתוצאות המכרז ואמר כי "השיווקים המוצלחים לבניית העיר החדשה בחריש נמשכים. לא בכל יום מצליחים לשווק כמות של 2,311 יחידות דיור במכרז אחד. אנחנו שמחים כי היזמים מאמינים בעיר וממשיכים להיות שותפים שלנו בבנייתה. אנחנו לוקחים אחריות על העבודות. מנכ"ל המשרד אשל ארמוני כבר היה בשטח ונדאג כי אלפי התושבים שיגיעו לעיר יזכו לפיתוח ולתשתיות מתאימות ומוצלחות".

  • עוד באותו נושא:
  • חריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully