וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחלה רכשה קרקע חקלאית בבאר יעקב ב-15 מיליון שקל

14.6.2015 / 14:45

כעת מתכננת החברה לשווק יחידות קרקע של 250 מ"ר בכ-250 אלף שקל. הקרקעות נמצאות בין שכונת נווה דורון לשכונת המושבה המרכזית

שכונה חדשה בבאר יעקב, יוני 2015. אבי כהן
בנייה בבאר יעקב/אבי כהן

חברת נחלה רכשה 25 דונם קרקע חקלאית בבאר יעקב בעבור 15 מיליון שקל. בעקבות הרכישה מתכננת כעת החברה לשווק יחידות קרקע של 250 מ"ר בכ-250 אלף שקל. הקרקעות נמצאות בין שכונת נווה דורון לשכונת המושבה המרכזית.

מנכ"ל החברה, דביר רדושינסקי, מסר כי "בתקופה זו, כשמחירי הדיור גבוהים מאד והריביות בבנקים בשפל, אין אפיק השקעתי כמו זה של קרקע חקלאית באזורים מתפתחים ומרכזיים". לדבריו, "משרד האדריכלים ומשרד עורכי הדין המלווים את הפרויקט הם מהגדולים והמובילים במשק, ובעלי ניסיון ארוך שנים בתחום הנדל"ן ושינוי תוכניות בינוי עיר. בעזרתם, תמשיך החברה לקדם את הפשרת הפרויקט ולהגיע לאפשרות העומדת בפני הקונים לממש את הנכס".

באר יעקב, הממוקמת בין רמלה, ראשון לציון ונס ציונה, בסמוך לבסיס צריפין, נהפכה בשנים האחרונות ממועצה מקומית קטנה ומנומנמת למועצה שקצב גידול האוכלוסייה שלה עומד על כ-7.5% בשנה. השילוב בין עליית מחירי הדיור החדה באזור גוש דן ומיקומה האטרקטיבי יחסית של באר יעקב במרכז הארץ, לצד פתיחתו של כביש 431 המקשר בין עורקי התחבורה המרכזיים (כביש מספר 1, כביש 6, כביש 4 ונתיבי איילון) וגם עתודות הקרקע הלא מבוטלות שנותרו בשטחה – יצר מהפיכת דיור בשטחה של המועצה הקטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully