הפרויקט בראש העין שמספר את סיפור עליית מחירי הדירות

מחירי הדירות ממשיכים לעלות: עליה של 23% אחוז במחיר דירת 4 חדרים בפרויקט של שיכון ובינוי נדלן בראש העין בשנתיים

חברת שיכון ובינוי נדל"ן החלה לשווק בימים אלו את שני הבניינים האחרונים בפרויקט חלומות ראש העין החדשה. מדובר בפרויקט הכולל כ-500 יחידות דיור בסך הכל ששווקו החל ביולי 2013.

בחינת מחירי השיווק של החברה לפני כשנתיים, עת נפתח השיווק של הבניינים הראשונים, לעומת שיווק הדירות כעת בשני הבניינים האחרונים בפרויקט, מעיד כיצד מחירי הדירות ממשיכים לעלות.

כך, בעוד דירת 4 חדרים סטנדרטית נמכרה בשיווק הראשוני של הפרויקט בעבור 1.14 מיליון שקל, כעת משווקת החברה דירות דומות, בנות 4 חדרים בעלות שטח זהה, בהחל מ-1.4 מיליון שקל.

מדובר בעלייה של כמעט 23% בקצת פחות משנתיים, או במילים אחרות, תוספת של 260 אלף שקל לרוכשי הדירות ב-2015 לעומת רוכשי הדירות ב-2013.

הפרויקט האמור של שיכון ובינוי נדל"ן ממוקם בשכונת פסגות אפק בצמוד לשכונות גבעת טל ופסגות אפק. מהחברה נמסר כי עד כה נמכרו 322 דירות מתוך 500 דירות בפרויקט כולו .

במקביל, גם נתוני משרד הבינוי מעידים על עלייה לא מבוטלת במחירי הדירות החדשות בראש העין. על פי נתוני משרד הבינוי, המפולחים על פי יישובים, ברבעון הראשון של 2015 עמד המחיר הממוצע של דירת 4 חדרים חדשה בראש העין על כ-1.44 מיליון שקל. על פי הנתונים, מדובר בעלייה בשיעור 5% בהשוואה לרבעון הקודם ובעלייה בשיעור 12% בהשוואה לרבעון הראשון של 2014.

נזכיר כי על פי נתוני השמאי הממשלתי הראשי במשרד המשפטים, טל אלדרוטי, מחירי דירות 4 חדרים ברחבי הארץ רשמו עלייה של אחוז אחד ברבעון הראשון של השנה לעומת הרבעון שקדם לו, ועלייה של 4% במחירי הדירות בהשוואה למחירי הדירות ברבעון המקביל ב-2014.