וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי עושים שוק במרכז ת"א

שלומית צור

25.2.2010 / 9:53

משפחת גינדי והריבוע הכחול בדרך לזכייה במכרז השוק הסיטונאי בתל אביב - הציעו 950 מיליון שקל עבור המתחם שיכלול 600 דירות וקניון בנוסף ל-4 מגדלים שייבנו בלב המתחם

תפנית בפרשת המכרז למכירת השוק הסיטונאי: הבוקר דיווחה חברת גינדי השקעות כי הגישה הצעה משופרת לרכישת שטח השוק הסיטונאי. ההצעה של גינדי עומדת על סך של 950 מיליון שקל ומתייחסת רק למרקם ההקפי של המתחם שיכלול 600 דירות וקניון, לא כולל 4 מגדלים שייבנו בלב המתחם.

לפני כשבוע הודיעו מוכרי המתחם כי ניהול המו"מ הבלעדי עם החברה שהובילה עד כה במגעים - קבוצת סוהו הכוללת את שרי אריסון ושאול אלוביץ' - הסתיים.

המוכרים אישרו כי קיבלו הצעה מקבוצת גינדי וריבוע כחול נדל"ן ועל סמך ההצעה הוחלט להאריך את תקופת המשא ומתן למשך שבוע ימים.

ביום ראשון פירסמה חברת גינדי השקעות כי היא חוזרת לקיים משא ומתן לרכישת מתחם השוק הסיטונאי לאחר שתקופת הבלעדיות אותה קיבלו מתחריהם לרכישת המתחם הסתיימה בסוף השבוע ללא תוצאות.

מכירת מתחם השוק הסיטוני נחשבת כיום לעסקת המקרקעין הגדולה בישראל, כאשר ערכי הקרקע מוערכים בלמעלה מ-2 מיליארד שקל. על הקרקע ניתן להקים 1,800 דירות, מרכז מסחרי בשטח של כ-30 אלף מ"ר. כן יוקמו במתחם מוסדות חינוך, מוזיאון ופארק ציבורי פתוח.

בקבוצת גינדי השקעות ציינו כי בהתאם להסכמות העקרוניות בתוך קבוצתם, במידה והמשא ומתן יתגבש לכדי הסכם מחייב, תרכוש החברה את זכויות הבניה למגורים וכן 20% מהשטח של המרכז המסחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully