וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א אישרה מגורים בלופטים בנחלת יצחק

רנית נחום-הלוי

28.10.2009 / 19:55

הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה היום מדיניות שינוי ייעוד בדירות לופט מתעסוקה למגורים בשכונה. עד לאישור התוכנית, יינתנו אישורים לשימושים חורגים שיאפשרו מגורים בנכסים

הוועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב אישרה היום מדיניות שינוי ייעוד בדירות לופט מתעסוקה למגורים בשכונת נחלת יצחק. לפני כשבועיים אישרה העירייה מדיניות דומה בשכונת מונטיפיורי. בתוך כך תפעל העירייה לניסוח תוכנית בניין עיר (תב"ע) מפורטת שתעבור את אישור הוועדה המחוזית. עד לאישור התוכנית, יינתנו אישורים לשימושים חורגים שיאפשרו מגורים בנכסים.

העירייה תאמץ את התקנות שאישרה בשכונת מונטיפיורי ותחיל אותם על שכונת נחלת יצחק. כחלק מהאישורים לדירות למגורים יבחנו איכות המבנים, ערכיהם האדריכליים ותמהיל השימושים שייעשה במקום. שטח הדירות לא יהיו קטן מ-70 מ"ר ואלה ירוכזו אך ורק בקומות העליונות. העירייה לא תאפשר הסבת מבנה למגורים בשלמותו, תחייב שיפוצי חזיתות ותבחן הקמת שתי כניסות נפרדות לשימושים השונים. הדיירים במקום יתחייבו שלא להתנגד לשימושי התעסוקה התואמים את הסביבה.

שכונת נחלת יצחק ממוקמת על גבול שרונה, מזרחית לנתיבי איילון. למעשה חידשה העירייה את הפרוגרמה שאישרה ב-2003 בשכונת נחלת יצחק. בשנים האחרונות התלוננו תושבי השכונה שהתגוררו בלפוטים על "רדיפות" מצד העירייה לאחר שקיבלו קנסות או זימונים לבתי משפט בחשד לשימוש חורג בנכסים שייעודם המקורי הוא תעשייתי. לפני כחצי שנה התאגדו כל בעלי הלופטים בשכונות השונות להיאבק נגד בעירייה.

העירייה תמשיך לבחון הרחבת מתן האישורים ללופטים גם לשכונות נוספות, דוגמת שוקן, גן החשמל ואזור רחוב יפו.

  • עוד באותו נושא:
  • לופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully