וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אנשי עסקים רכשה בניין מגורים בת"א ב-23 מיליון שקל

גיא ליברמן

22.3.2009 / 12:51

חברי הקבוצה מתכננים להשקיע 27 מיליון שקל נוספים בשיפוץ המבנה שברחוב נחמני 7 - ואשר בו ייבנו 28 דירות חדשות.

קבוצת אנשי עסקים שאורגנה על ידי עו"ד אהוד פורת, השלימה עסקה לרכישת בניין ברחוב נחמני 7 בתל אביב תמורת 23 מיליון שקל מידי חברת באוהאוס שבשליטת עמוס ויינברג ויעקב קוטלר. חברי הקבוצה מתכננים להשקיע 27 מיליון שקל נוספים בשיפוץ המבנה, ולאחר מכן למכור את הדירות, או להשכירן.

על פי התוכנית של חברי הקבוצה, בבניין ייבנו בסך הכל 28 דירות בגודל 2,500 מ"ר, כך שהעסקה מגלמת מחיר רכישה של 20 אלף שקל למ"ר (כולל עבודות השיפוץ).

הבניין שנרכש מכיל כיום 14 דירות בנות 80 מ"ר, ב-3 קומות. כחלק מהשיפוץ, מתכננת הקבוצה להגביה את הבניין ב-3 קומות נוספות ולבנות בהן 12 דירות נוספות בנות 80 מ"ר. בנוסף לכך מתוכננת להבנות דירת גן בשטח 180 מ"ר, עם גינה בשטח של 150 מ"ר, וכן, דירת פנטאהוז בת 6 חדרים בשטח של 240 מ"ר.

לדברי עו"ד אהוד פורת ממשרד אהוד פורת ושות', שכאמור ריכז את הקבוצה, הרווח הצפוי לכל רוכש בעסקה מוערך ב-20% מהשקעתו, וכי רוכש שיבחר להשכיר את דירתו צפוי לתשואה שנתית של 6%. "דווקא היום בעת מיתון, אנשים המסוגלים כלכלית להשקיע, יכולים למצוא הזדמנויות מעניינות בשוק הנדל"ן בלב תל אביב", הוסיף פורת. את הבניין המחודשת מתכנן האדריכל צדיק אלייקים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully