וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר בממשלה: ירון ביבי הוא מנהל מנהל מקרקעי ישראל

גיא ליברמן

31.8.2008 / 16:47

ביבי שימש בארבעת השנים האחרונות כמנהל מחוז המרכז במינהל, ולפני כן כמנהל מחוז תל אביב במנהל במשך 5 שנים

ממשלת ישראל אישרה היום את מינויו של ירון ביבי לתפקיד מנהל מינהל מקרקעי ישראל, זאת לאחר שלושה חודשים בהם משמש ביבי בתפקיד באופן זמני. ביבי נכלל ברשימה הסופית שהגישה ועדת איתור מועמדים לתפקיד מנהל המנהל לשר הבינוי והשיכון, זאב בוים. עם זאת, מעטים בקרבת השר צפו כי ביבי יתמנה לתפקיד, וזאת מכיוון שמועמדו של בוים היה ראש עיריית רמלה, יואל לביא.

זמן קצר לאחר שהתפרסמה רשימת המועמדים, פנו ארגונים חברתיים ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בקשה כי לא יתיר את מינויו של לביא לתפקיד בשל התבטאויות גזעניות לכאורה שלו מהעבר נגד ערבים מעירו. מזוז, שנעתר לבקשתם פירסם זמן קצר לאחר מכן חוות דעת שלילית נגד לביא, שבעצם פסלה את מועמדותו לתפקיד. ביבי (43) שימש בארבעת השנים האחרונות כמנהל מחוז המרכז במינהל מקרקעי ישראל, ולפני כן כמנהל מחוז תל אביב במנהל במשך 5 שנים. קודם לכן עבד באגף התקציבים במשרד האוצר.

בעקבות מינויו, אמר היום השר בוים כי :"ביבי צבר בשנים האחרונות ניסיון רב, במהלכן שימש כמנהל מחוז מרכז של המינהל - המחוז הגדול והמורכב ביותר במינהל. הוא ערך במחוז שינוי ארגוני עם אוריינטציה שירותית, ושיפר לעין ערוך את מערך השירות לאזרח במחוז. בפני מר ביבי שתי משימות עיקריות: האחת - לבצע שינוי ארגוני (על פי עבודת מטה שנערכה על ידי חברה המתמחה בנושא), והשנייה - להוביל רפורמה מבנית על פי המלצות ועדת גדיש משנת 2005".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully