וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אזורים תבנה את שכונת ההייטקיסטים

גיא ליברמן

30.7.2008 / 14:12

זאת במידה וקבוצת העיר החדשה תזכה במכרז על קרקעות השוק הסיטוני. תקים 1,800 דירות בפרויקט ושטחי מסחר של כ-300 אלף מ"ר

חברת אזורים, בשליטת איש העסקים שעיה בוימלגרין, חוברת לקבוצת הרכישה העיר החדשה, בהנהלת היזמים רביב צולר ודרור הלוי - להתמודדות משותפת במכרז על קרקעות השוק הסיטוני.

על פי ההסכם שנחתם, חברת אזורים תנהל ותבצע את הפרויקט ובכלל זה את שטחי המגורים הכוללים כ- 1,700 דירות, וכן את השטחים הציבוריים ושטחי המסחר והמשרדים שישתרעו על פני למעלה מ-300 אלף מ"ר.

החתימה על חוזי רכישת הדירות תתבצע מול אזורים, והחברה תעמיד לכל רוכש ערבויות על פי חוק המכר. עוד סוכם, כי מפקח מטעם וועד הדיירים יפקח על הבנייה, ועורך דין מטעם חברי קבוצת הרכישה ילווה את הפרוייקט.

ההסכם מבטיח עוד כי כל הליך הרישום לפרוייקט יעשה על ידי העיר החדשה, לפי הקריטריונים שנקבעו להצטרפות ועל פי המחירים שהוצגו לחברי קבוצת הרכישה. סדר בחירת הדירה הרצויה וחתימת החוזים מול אזורים יתבצע על פי סדר הרישום לקבוצה.

עוד קובע ההסכם, כי בניגוד לקבוצות רכישה אחרות לא תהיה ערבות הדדית בין החברים בה ואת הערבות לכל אחד מהרוכשים תעמיד אזורים. עוד סוכם כי, אזורים היא זו שתגיש את ההצעה במכרז על מלוא הזכויות בקרקע, כולל הערבויות הנדרשות.

גורם בכיר בקבוצת העיר החדשה ציין כי בהנהלת הקבוצה בחנו שיתוף פעולה עם מספר חברות בנייה גדולות בישראל, כאשר הצעתה של אזורים הייתה הטובה מכולן. יחד עם זאת, סירבו לציין בהנהלת הקבוצה מה יהיה חלקה של אזורים ברווחים ממכירת הדירות ושטחי המסחר בפרויקט.

מנכ"ל אזורים, מתי דב ציין כי: "ההסכם עליו חתמנו לשיתוף פעולה בהתמודדות במכרז להקמה של פרויקט הבנייה למגורים הגדול והמשמעותי בישראל הינו חלק אינטגראלי ממימוש האסטרטגיה שלנו להתמקד בפעילות באזורי ביקוש מרכזיים. ושילוב הכוחות עם קבוצת העיר החדשה מבטיח לנו מימוש וביצוע מהיר של הפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully