וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק במגעים לרכישת כ-18% מאטלס

מיכאל רוכוורגר, TheMarker.com

25.9.2007 / 10:30

לאחר שביצע 4 רכישות בשנה האחרונה, מנסה כעת איש העסקים לקנות את חלקם של גדי ודורי דנקנר בחברה בסכום של כ-70 מיליון יורו

איש העסקים הבינלאומי [[ארקדי גאידמק]] מרגיש שהרכישות שביצע בשנה האחרונה, אשר כללו את חברת הנדל"ן אוסיף, בית ההשקעות גילאון, חברת הדלק פטרו גרופ וחברת המזון ויליפוד, אינן מספיקות לו, וכעת מנהל גאידמק מגעים לרכישת כ-18% מהון המניות של חברת אטלס נכסים מידי שבשליטת גדי ודורי דנקנר. על פי ההערכות, המגעים מתנהלים סביב שווי של כ-65-70 מיליון יורו, כלומר, בפרמיה של מעל 10% משווייה של אטלס נכסים בבורסה בלונדון.

אטלס נכסים דיווחה אתמול על תוצאותיה למחצית הראשונה של השנה. התוצאות הפיננסיות של החברה משקפות גידול של 13.3% בערך נכסי נקי למניה לרמה של 5.2 יורו (3.5 ליש"ט). הרווח לפני מס הסתכם בכ-27.7 מיליון יורו, בהשוואה להפסד לפני מס בסך 9.5 מיליון יורו ב-2006.

השווי הנכסי הנקי המתואם של החברה גדל ב-17.5% ל-6.35 יורו למניה המשקף שווי חברה של 307 מיליון יורו, עלייה של 32% מאז ההנפקה. סך הנכסים של החברה עומד על 513 מיליון יורו.

אטלס נכסים, העוסקת בהשקעות ופיתוח נכסים ופועלת במרכז אירופה ובמזרחה, הונפקה לפני כשנה וחצי בבורסה האלטרנטיווית בלונדון (AIM). חברת אטלס נכסים סירבה להגיב בשלב זה לידיעה. את תגובת גאידמק לא ניתן היה להשיג עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully