וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי מכר את קולנוע עדן באינטרנט

אריק מירובסקי

28.6.2007 / 15:30

הבנק מכר את הנכס ב-7.7 מיליון דולר. זהו מבנה המיועד לשימור שנמצא על דונם וחצי שניתן להסב אותו לכ-3,000 מ"ר מגורים

במסגרת הליך ראשון מסוגו - של מכרז אינטרנטי - מכר בנק לאומי את מבנה קולנוע עדן בתל אביב ב-7.7 מיליון דולר. זהות הזוכה במכרז טרם נודעה אולם בין שניים מהמתמודדים נערכה מלחמה של ממש כאשר הזוכה הקדים את המקום ה-2 במכרז ב-100 אלף דולר בלבד.

קולנוע עדן ברחוב לילנבלום פינת פינס הוא מבנה המיועד לשימור. המבנה נמצא על מגרש של דונם וחצי שניתן להסב אותו לכ-3,000 מ"ר מגורים. עדן היה הראינוע הראשון של תל אביב אשר החל לפעול בשנות העשרים. כעבור עשור, נערכה הסבתו לקולנוע. הקולנוע, שהיה ייחודי בהיותו אולם פתוח, הפסיק לפעול בתחילת שנות ה-70 ונרכש על ידי בנק לאומי שאיכלס בו את יחידת המחשב שלו.

בנק לאומי, שהוציא את הקולנוע למכירה במכרז, החליט לערוך עליו מכרז בנוסח מכירות פומביות אינטרנטיות. המתמודדים על רכישת הקולנוע החלו במחיר מינימום של 4 מיליון דולר וכל 3 דקות יכלו להגביה את ההצעה שלהם.

כשהגיעו לשלב של 6 מיליון דולר, פרשו רוב המשתתפים ונותרו בו 2 מתמודדים בלבד שהתמודדו באופן צמוד. זאת, עד שהראשון הציע 7.7 מיליון דולר והמתמודד השני פרש.

המחיר שישלם הזוכה למ"ר מבונה יגיע לכ-2,566 דולר - סכום גבוה גם בהתחשב בכך שעל פי תנאי המכרז יתאפשר ליחידת המחשב של הבנק לפעול במקום עוד שנתיים, עם אופציה לשנה נוספת.

על המחיר יצטרך הרוכש להוסיף גם היטל השבחה בגין שינוי הייעוד של המבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully