וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בפרסום רוצים נתח מהנדל"ן הרותח

שרון שפורר

30.4.2007 / 14:08

אייל חומסקי מאדלר-חומסקי מושקע בחברת נדל"ן PMS בעלת נכסים בשבדיה עם הכנסות של כ-54 מיליון שקל

חברת פי.אמ.אס (PMS), אשר בשליטת רו"ח אילן ניר ואשר גם אייל חומסקי ממשרד הפרסום אדלר-חומסקי מחזיק בנתח ממנה (על פי ההערכות אחוזים בודדים), תנסה לגייס כ-100 מיליון שקל בהנפקת IPO של מניות ואיגרות חוב. את ההנפקה תוביל חברת החיתום פועלים אי.בי.אי.

PMS עוסקת ברכישה ובהשבחת נכסים מניבים מסחריים בשבדיה ובניהולם. על פי דף הפצה של החברה, יש לה כיום כעשרה נכסים מניבים בשווי של כ-450 מיליון שקל עם הכנסות של כ-54 מיליון שקל. נכסים אלו מושכרים לגופים ממשלתיים בשבדיה ולחברות גדולות אחרות במדינה.

האם שבדיה הופכת לטרנד הלוהט הבא של חברות הנדל"ן בבורסה - אחרי שנדמה כי אין בהן מי שאינה פועלת במזרח אירופה? בסוף השבוע החולף הודיעה חברת אלוני חץ כי היא משקיעה כ-30 מיליון דולר בחברה בת של חברת מדיפאוור שקיימה באותו היום מכרז מוסדי לגיוס כ-100 מיליון שקל. החברה הבת של מדיפאוור מתכננת ביחד עם אלוני חץ השקעות של מאות מיליוני שקלים בשוודיה.

שבדיה היא אחת המדינות הבודדות בעולם המדורגות בדירוג הגבוה ביותר של חברת הדירוג S&P - טריפל A (כלומר AAA). המדינה נהנית מצמיחה קבועה של כ-4% בשנה ומאינפלציה נמוכה. בנוסף, שוק הנדל"ן השוודי שהיה עד כה מפוקח בידי הממשלה עובר כעת הליכי הפרטה - שהם ההופכים אותו לכל כך אטרקטיווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully