וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלג נוסף של משפחת גינדי בדרכו לבורסה

שלומי שפר

26.2.2007 / 10:02

חן ואיתי גינדי מנהלים מו"מ לרכישת השלד הבורסאי טוביאס. הכוונה היא לרכוש את החברה לפי שווי של 36 מיליון שקל

פלג נוסף של משפחת גינדי נמצא בדרכו אל הבורסה בתל אביב, הפעם באמצעות רכישת השלד הבורסאי טוביאס - כך נודע ל-TheMarker. חן ואיתי גינדי, בניו של אברהם גינדי המנוח, שהם הבעלים של חברת הנדל"ן קבוצת גינדי, מנהלים מו"מ לרכישת השלד הבורסאי טוביאס מידי משפחת טוביאס. האחים גינדי אינם מתכוונים להעביר את הפעילות הפרטית שלהם לתוך טוביאס, אלא ליצור בחברה פעילות חדשה, פרוייקטים מתוכננים של נדל"ן בארץ ובחו"ל בעיקר ברומניה ובפולין.

לדברי חן גינדי, שאישר את הידיעה, העיסקה עדיין טעונה בדיקת נאותות של חברת טוביאס הנשלטת על ידי משפחת טוביאס (75%) ומנוהלת על ידי יעקב טוביאס. החברה נסחרת בבורסה לפי שווי של כ-34.2 מיליון שקל. לדברי חן גינדי, הכוונה היא שמשפחת טוביאס תרכוש מהחברה את פעילות הזהב שיש לה על פי הערכת השווי, ולאחר מכן תותיר בחברה קופת מזומנים של 32 מיליון שקל ונכס מניב ברמת גן. האחים גינדי אמורים לרכוש את השליטה בחברה לפי שווי של 36 מיליון שקל, כאשר הסכום העודף על קופת המזומנים הוא בעיקר פרמיית השליטה בחברה.

השם גינדי הוא מותג מוכר ותיק בענף הבנייה. האחים משה ויגאל, מייסדי החברה, בנו לאורך השנים קרוב ל-20 אלף יחידות דיור בראשון לציון וסביבותיה ורכשו מוניטין רב שנים. באחרונה נראה כי המותג תופס תאוצה: במקומות רבים בארץ ובהם לב תל אביב, חולון, ראשון לציון, גבעת שמואל, באר יעקב, נס ציונה ועוד מופיעים פרויקטים חדשים תחת המותג.

ואולם, בניגוד למה שניתן לחשוב, לא מדובר בצמיחה של החברה או הרחבת הפעילות, אלא בשלוש חברות שונות שנושאות את אותו שם כמעט. הראשונה היא החברה המקורית, שבבעלות משה ויגאל גינדי, שהם גם הבעלים של קניון הזהב בראשון לציון. שתי החברות האחרות הוקמו על ידי דור ההמשך בתחילת 2000: חברת גינדי אחזקות שהוקמה ומנוהלת על ידי בניו של יגאל: ליטל, אבי, גיא ורועי, המקימים בין היתר את פרויקט היוקרה מגדלי G במתחם השופטים בתל אביב, וחברת גינדי השקעות שהוקמה ומנוהלת על ידי בנו של משה - מנור גינדי, וחתניו, איל פרידמן ואורי לוי. כאמור חן ואיתי גינדי הם ילדיו של אברהם גינדי, אחיהם של משה ויגאל גינדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully