וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבס רכשה 4 נכסים בשווייץ בהיקף של 630 מיליון שקל

נתן שבע

31.12.2006 / 17:15

העסקה מצטרפת לעסקות נוספות אותם ביצעה החברה בבריטניה וגרמניה

חבס חתמה על הסכם לרכישת ארבעה מבנים בשווייץ מקרן פנסיה של בנק שווייצי בהשקעה כוללת של כ-630 מיליון שקל (כ-181.5 מיליון פרנק שווייצי). מדובר בשני בנייני משרדים בבאזל ודאיטיקון בשטח כולל של כ-15,500 מ"ר ושני מרכזים מסחריים בברן ופרייבורג בשטח כולל של כ-13,000 מ"ר. דמי השכירות השנתיים עומדים על כ-10 מיליון פרנק שווייצי - כ-35 מיליון שקל המייצגים תשואה שנתית של 5.5% על הנכס. התפוסה בבנייני המשרדים ובמרכזים המסחריים קרובה לכ-100%.

חבס מתכוונת לקבל הלוואה בנקאית בסך של כ-149.6 מיליון פרנק שווייצי (85% מהתמורה) מבנק זר על מנת לממן את העסקה. יתרת העלות תמומן ממקורותיה העצמיים של החברה. זוהי עסקה נוספת של חבס בחו"ל המצטרפת לשתי עסקות נוספות של החברה בגרמניה ובשוויץ ובעסקת מלונות בבריטניה אותן ביצעה בשנה האחרונה.

הפרויקט הגדול של חבס הוא פרויקט מגדל YOO בתל אביב שמניב לה את עיקר הכנסותיה עד היום. בנוסף, לחברה פרויקט בנייה ברחוב רוטשילד בתל אביב. בשבוע שעבר גייסה חבס כ-200 מיליון שקל בהקצאת אג"ח לגופים מוסדיים.

עמיר ניצני, סמנכ"ל לפיתוח עיסקי בקבוצת חבס המנהל את פעילות השקעות הקבוצה בחו"ל, הוסיף כי עסקה זו הינה הראשונה במסגרת הצהרות לשיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח עם הבנק השווייצי. "החברה מאמינה כי הודות לשיתוף פעולה זה ובזכות מקורות אחרים עימם קשורה החברה, מצבת הנכסים המניבים במערב אירופה שבבעלות החברה, תתרחב משמעותית בשנת 2007", ציין ניצני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully