וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קניון בצפון הארץ: מרכז הקניות "SEVEN" בירכא

24.6.2018 / 13:12

המרכז, בשטח 20 דונם, יהווה הרחבה למתחם ביג הסמוך והושקעו בו כ-50 מיליון שקל. עם הרשתות הבולטות שיפתחו בו חנויות ניתן למנות את אמריקן איגל, סופר פארם והמשביר

SEVEN ירכא. יח"צ,
מתחם "SEVEN" בירכא/יח"צ

עוד קניון הוקם בצפון הארץ: מדובר במרכז הקניות "SEVEN" ביישוב הדרוזי ירכא, שהושק היום ויהווה הרחבה למרכז הקניות "ביג" הסמוך. במתחם, המשתרע על שטח של כ-20 דונם ו-7,250 מ"ר בנוי, הושקעו כ-50 מיליון שקל. עם הרשתות הבולטות שיפתחו חנויות במתחם החדש ניתן למנות את אמריקן איגל, סופר פארם, פוט לוקר, אופיס דיפו, מקדונלס, תמנון, המשביר אופנה ועוד.

המתחם הוקם על ידי שותפות רקע מידאס, בבעלות משותפת של חברת מידאס הציבורית, חברת רקע הר מקבוצת צים מרכז קניות ויואב קפלן, המתמחה בהקמת מתחמי קניות, בילוי ועסקים במגזר הלא יהודי. השותפות חתמה על הסכם עם קבוצת ביג, שתנהל את SEVEN ואת ביג במשותף תחת השם "מתחם ביג פאשן אאוטלט ירכא". בכוונתה להקים ב-5 השנים הקרובות כ-10 מתחמי קניות ברחבי הארץ (שניים מהם - בירכא ובאום אל פחם - נפתחים בימים אלו).

יואב קפלן, מבעלי שותפות רקע מידאס, ציין כי ההחלטה לחבר את 2 מתחמי הקניות לניהול משותף נובעת מהסמיכות שלהם והתמהיל המשותף המשלים. לדבריו, "כל אלה הופכים את מתחם ביג פאשן אאוטלט ירכא למרכז האופנה והבילוי הגדול ביותר בירכא ואחד הגדולים במגזר הלא יהודי, וישרת עשרות אלפי לקוחות מהסביבה שיגיעו במהלך השבוע לקניות ובילוי; ועוד מאות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ שמגיעים לקניות באזור ירכא במיוחד בסופי שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully