וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינות הנדל"ן שמתחבאות בערים הירוקות והכפריות של ישראל

5.2.2018 / 8:20

הן מוקפות בנוף יפהפה, קרובות לתל אביב, חיפה או באר שבע והעתיד הנדל"ני שלהן מבטיח מתמיד. מסע מצפון לדרום בין הערים הקטנות והשקטות של ישראל, שנהנות מתנופת בנייה

איש צופה מרכס רמים על העיר קריית שמונה ועמק החולה. ShutterStock
הגולן ושדות עמק החולה שסביב לקריית שמונה/ShutterStock

קריית שמונה

מיקום מנצח: האזור הכי "אירופאי" בישראל, מול החרמון המושלג, בעמק החולה, למרגלות רכס רמים. באזור שפע של אטרקציות תיירותיות כמו אגמון החולה, שמורות נחל דן, הבניאס והחצבאני.

בכמה מילים: כעיר הגדולה באצבע הגליל ומיקומה לצד כביש 90 משמשת קריית שמונה כיום כמרכז אזורי ליישובי הסביבה במספר תחומים: שירותי בריאות מתמחים, תעשייה, שירותים עסקיים ומסחר. בעיר מתגוררים כ-26 אלף תושבים, בסמוך אליה הוקם פארק תעשייה, פארק טבע אורבני ייחודי מסוגו בישראל והיא מושכת צעירים הלומדים כסטודנטים במכללת תל חי. כאן לא תמצאו פקקי תנועה ולא תתקלו בבעיות חניה.

תנופת הבנייה: בימים אלה פועלת העירייה להקים את שכונת יובלים בצפון-מזרח העיר. כ-200 יחידות דיור מתוכה יהיה במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן". השכונה תהיה בעלת אופי כפרי עם יתרונות עירוניים הכוללת מתחמי מסחר, בילוי, נופש, שירותים ושטחים ציבוריים ייחודיים.

מבט מרכס רמים על העיר קריית שמונה. ShutterStock
מבט מרכס רמים על העיר קריית שמונה/ShutterStock

רמת השרון

מיקום מנצח: "העיר הכפרית" הכי קרובה לתל אביב.

בכמה מילים: רמת השרון הייתה מושבה שהפכה לעיר, אבל נשארה באופייה שקטה, נינוחה, איכותית ושיקית. ומושכת אליה אוכלוסייה צעירה איכותית מתל אביב והערים הסמוכות. בחודשים האחרונים היא נהנית מתנופה חדשה ומספר פרויקטים שבוצעו או שבהליך תכנון ובנייה הופכים אותה למקום שמתחמם מבחינה נדל"נית. העיר שומרת על ייחודה כפרבר נינוח הנושק לתל אביב ובו מתחמי בילוי, מסעדות נחשבות, פנאי ספורט וחינוך מעולה.

תנופת הבנייה: במזרח העיר משנה שכונת מורשה החדשה את פניה. על פי סקר שערכנו יחד עם השמאי אוהד דנוס, מורשה נחשבת לאחת מחמשת השכונות שיעשו את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר השנה והפכו להיות מהשכונות המבוקשות למגורים בישראל ובעלת פוטנציאל ההשבחה הגבוה ביותר סביב גוש דן. במורשה החדשה נבנית רמות השרון - שכונה פרטית קהילתית המקיימת הלכה למעשה את גישת ה-FamilyClub החדשנית המאפיינת את תפיסת המגורים המודרנית, לפיה מתחם המגורים היא מעין מועדון דיירים אקסקלוסיבי המציע עולם שלם של פעילויות תרבות פנאי והעשרה בכל ימות השבוע לכל הגילאים - מילדים ונוער ועד לבני הגיל השלישי. הדירות הגדולות והמעוצבות במגדלי היוקרה מספקים נוף נהדר ומרחב קהילתי חדש בסביבת מגורים נוחה, מודרנית ואיכותית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הדמיה של פרויקט רמות השרון בעיר רמת השרון. יחצ,
הדמיה של פרויקט רמות השרון ברמת השרון/יחצ

כרמיאל

מיקום מנצח: על קו התפר שבין הגליל התחתון לגליל העליון, בלב ההרים הירוקים של הצפון. קרובה למטרופולין חיפה וסמוכה לכל מוקדי התיירות והבילוי בצפון.

בכמה מילים: העיר הוקמה על מורדות הגבעות של בקעת בית הכרם ובאמצע הדרך בין עכו לצפת. בשנות ה-90 היא קלטה אלפי עולים מחבר העמים וכיום מתגוררים בה כ-45 אלף תושבים. לעיר אזור תעשייה, תחנת רכבת חדשה, יש בה מספר פארקים כולל אתר העתיקות חורבת קב, ובתוך 20 דקות נסיעה תגיעו לכל מקום בצפון - מפרץ חיפה, הגליל המערבי, הר מירון, עמק יזרעאל או הכינרת.

תנופת הבנייה: בתחילת העשור העיר ידעה תנופת בנייה ולפני כשלוש שנים ניתנו הונפקו עוד 184 היתרי בנייה בעיר. המכללה האקדמית להנדסה "אורט בראודה" בעיר הביאה אליה משקיעים רבים ואוכלוסייה סטודנטיאלית. רשות מקרקעי ישראל עתידה לבנות במערב העיר כ-2,600 יחידות דיור והשכונה תוקם ליד כביש עכו-צפת. תכנית המתאר עתידה להפוך אותה לעיר בת 100 אלף תושבים עם הוספה של כ-12,000 יחידות דיור עד שנת 2040.

כרמיאל.
בתוך 20 דקות נסיעה תגיעו לכל מקום. כרמיאל

טבריה

מיקום מנצח: על הכינרת, כשהרי הגולן ממול והרי הגליל מאחור, יש מקום יפה מזה בארץ?

בכמה מילים: העיר העתיקה, שקלטה בשנות החמישים של המאה העשרים גלי עלייה המוניים, ביססה את עצמה כמרכז תיירות חשוב, הנשען על קרבתה לכנרת, והן על קדושתה הדתית ליהדות ולנצרות. העיר משמשת גם מרכז תעשייתי ומסחרי אזורי.

תנופת הבנייה: בשנים האחרונות טבריה בנתה את עצמה מחדש והעיר רוויה בפרויקטים המוקמים או נמצאים בשלבי תכנון מתקדמים. שכונת "טבריה המושבה" עתידה להיות השכונה הגדולה בעיר (כ-2,000 חידות דיור), והיא מתוכננת לקום בקצה המערבי שלה, בין שכונה ד' לצומת הזורעים, עם נוף לרמת פוריה ובקעת יבניאל. חלק מיחידות הדיור יוקמו בבנייה צמודת קרקע. לא רחוק ממנה תוקם שכונת "חורשת האקליפטוס", שכולה בנייה צמודת קרקע ותכלול כ-170 יחידות דיור, ותושביה ייהנו מנוף מרהיב של הכינרת ואזור הארבל. במורדות העיר אל הכינרת, סמוך לכביש 77 הנכנס לעיר ממערב, עתידה לקום שכונת "מיכלאנג'לו", שתכלול 36 מגרשים בבנייה עצמית צמודת קרקע ו-10 בניינים מדורגים בני 8 קומות עם מרפסות לנוף של הכנרת, הרי הגליל ורמת הגולן.

מבט מהאוויר על העיר טבריה ועל הכינרת. ShutterStock
אחד המקומות הכי יפים בישראל. טבריה/ShutterStock

קריית גת

מיקום מנצח: 40 דקות מגוש דן, 30 דקות מבאר שבע, בלב אזור של שדות וכרמים.

בכמה מילים: בבירת חבל לכיש כ-56 אלף תושבים ולה פארק תעשיות גדול בו כמה מחברות ההייטק הגדולות בישראל. העיר הוקדמה בשנות ה-50 בלב חבל לכיש הירוק, ובמרחק נסיעה קצר ממנה ישנם יערות, פארקים לאומיים ואתרי מורשת היסטוריים. קריית גת עתידה לשלש את מספר תושביה במהלך העשור הקרוב. פארק הטכנולוגיה והתעשייה של העיר, הממוקם בדרום-מזרחה, יורחב והעיר תתפתח צפונה ומערבה.

תנופת הבנייה: במסגרת המאמץ לפתור את משבר הדיור המשתולל, המדינה החליטה על מודל חדש להקמתן המואצת של למעלה מ-7,000 דירות חדשות בכרמי גת - שכונה חדשה, שתוכננה לקום על גדות נחל לכיש שבצפון העיר. מדובר בשכונת פרימיום בבנייה ירוקה ואיכותית, בסמיכות לשטחים ירוקים ופתוחים עם איכויות אקולוגיות ייחודיות, במטרה ליצור מגורים במרקם אורבני צמוד למרחב כפרי. תכנית הפיתוח של האזור כוללת חיבור מעברים וגשרים לעיר הקיימת, הקמת שטחי ציבור ירוקים, אזורי מסחר ומוסדות חינוך.

מבט מהאוויר על העיר קריית גת. ShutterStock
חברות הייטק ושכונות חדשות באמצע הדרך בין תל אביב לבאר שבע. קריית גת/ShutterStock
וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully