וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמ"א 38: רוטשטיין רוכשת 51% מחברת אנשי העיר

24.1.2018 / 10:20

רוטשטיין מרחיבה את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית: תשלם כ-10 מיליון שקל עבור העסקה. החברה המשותפת תקדם פרויקטים של תמ"א 38 בעיקר בתל אביב

תמ"א 38 פרויקט קק"ל פרויקט קקל גבעתיים נדלן נדל"ן הריסה ובנייה. סקיילנס,
פרויקט תמ"א 38/סקיילנס

חברת רוטשטיין דיווחה היום (רביעי) כי רכשה 51% מחברת אנשי העיר פרויקטים, העוסקת בייזום ובניית פרויקטים בתחום התחדשות העירונית בעיקר בתל אביב, זאת בתמורה לכ-10 מיליון שקל. בנוסף, התחייבה רוטשטיין להעמיד קו אשראי בסך של עד 15 מיליון שקל לטובת פעילות החברה המשותפת. העסקה נחתמה בכפוף למספר תנאים מתלים.

על פי ההסכם, החברה המשותפת תנהל את כל פעילות ההתחדשות העירונית של אנשי העיר פרויקטים, המנוהלת על ידי רון חן וערן חפץ; וכל פעילות התחדשות עירונית חדשה של רוטשטיין ואנשי העיר במרכז הארץ (תל אביב ובת ים) תבוצע תחת החברה. לאנשי העיר כ-15 פרויקטים בשלבי תכנון וביצוע שונים ועד היום מסרה כ-5 פרויקטים, בעיקר בתל אביב.

אבישי בן חיים, מנכ"ל רוטשטיין, ציין כי "אנו ממשיכים להעמיק את פעילות החברה בתחום ההתחדשות העירונית, שכן אנו רואים בתחום זה מנוע צמיחה משמעותי לחברה בשנים הקרובות. בכוונתינו לרכז את פעילות ההתחדשות העירונית במרכז הארץ בחברת אנשי העיר, על מנת להשתמש בידע שנצבר וביכולות הניהול של החברה לשם הגדלת הפעילות בתחום זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully