וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם מכרז ל-50 דירות יוקרה בשוק הכרמל בת"א

10.1.2018 / 20:00

הזוכה, קבוצת נעמן, תשלם 104 מיליון שקל בתוספת מע"מ על מגרש בשטח 1.3 דונם. הסכום משקף שווי קרקע של למעלה מ-2 מיליון שקל לדירה

יום השואה, שוק הכרמל, תל אביב. דרור עינב
שוק הכרמל/דרור עינב

קבוצת נעמן זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל לקרקע המיועדת לבניית 50 דירות בשוק הכרמל בתל אביב. הקבוצה תשלם על הקרקע 104 מיליון שקל בתוספת מע"מ. הסכום משקף שווי קרקע של למעלה מ-2 מיליון שקל לדירה. רוכשת הקרקע היא אחת החברות מתוך קבוצת נעמן שזכתה במרכז לאחר שהצעת המחיר שלה הייתה הגבוהה ביותר מתוך שמונה הצעות שהוגשו.

המגרש, המשתרע על שטח של 1.3 דונם, ממוקם בפינת הרחובות הכובשים ותרמ"ב, בין שוק הכרמל מצדו המזרחי וחוף הים מצדו המערבי. כיום נמצאים במקום מגרש חניה בצמוד לגן משחקים. על פי תוכנית הבנייה, גובה הבנייה המקסימלי הוא שש קומות, והשטח הממוצע של דירה עומד על 80 מ"ר. כיום נע מחירה של דירה חדשה כזו סביב 4.5 מיליון שקל.

לדברי עו"ד אביחי נעמן, מבעלי הקבוצה, "אנו שמחים על הזכייה, והקבוצה מתכננת להקים קומפלקס דירות מהיוקרתיים בישראל. במחירי מכירה התחלתיים שצפויים לנוע החל מ-62 אלף שקל למ"ר. נעמן הוסיף כי בימים אלו החברה מתחילה את תכנון הפרויקט ובעוד מספר חודשים היא תצא בשיווק הדירות.

  • עוד באותו נושא:
  • שוק הכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully