וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכונה בה תוכלו לקנות דירה מול חוף ים וצמוד לשמורת טבע

11.2.2018 / 8:29

בנייה מודרנית, אווירה כפרית, נוף מרהיב, חוף ים במרחק הליכה ושמורת טבע ייחודית מתחת לבית: הכירו את מתחם המגורים "אשדר אגמים - נתניה", המשלב את כל היתרונות שיש בעיר גדולה ואת כל המאפיינים של סביבה פסטורלית

הדמיה של פרויקט "אשדר אגמים - נתניה". יחצ,
קרוב לחוף הים, נוף מדהים ואיכות חיים גבוהה בלב העיר. הדמיה של "אשדר אגמים – נתניה"/יחצ

כולנו מכירים את החוק הכי חשוב בנדל"ן לפי המיקום הוא הדבר החשוב ביותר, לכן שכונת אגמים בנתניה הפכה לרותחת בענף מיום שקמה. היא נבנתה ליד פארק אגם החורף, מול נוף ירוק, בסמוך לחוף הים ומול שמורת אירוס הארגמן שבעיר. "אנחנו אמנם בתוך העיר, אבל הכול כאן ירוק ופורח", אומר דני, מנהל המכירות של פרויקט "אשדר אגמים - נתניה". "הבניינים נבנו ממש ליד שמורת הטבע שמשתרעת על פני כ-45 דונם, וגורמת לכל מי שמתגורר כאן להרגיש שהוא נמצא בכפר בלב העיר". פארק אגם החורף המפורסם הוא לא היתרון היחיד שנהנים ממנו תושבי השכונה. "השכונה נמצאת בסמוך לפארק אירוס הארגמן ובקו אווירי של 800 מטר מהים. הנוף שמקבלים כאן הדיירים הוא נוף לירוק שבשמורות הטבע, ולכחול של הים שנמצא במרחק הליכה".

פרויקט "אשדר אגמים - נתניה" הוא פרויקט ייחודי בלב הנוף המקומי. במסגרת הפרויקט ייבנו כ-500 יחידות דיור ועוד שני בנייני בוטיק בגובה של ארבע קומות כל אחד. הדירות כולן יבנו בסטנדרט בנייה גבוה ויכללו מפרט עשיר. "הדיירים שלנו באמת הולכים ליהנות מרמת חיים גבוהה מאוד", אומר דני, "מדובר באחת מהשכונות היפות והיוקרתיות בנתניה. יש בה שילוב מדהים בין בנייה חדשה, תחושה כפרית, נוף מרהיב עיניים וקרבה לים. אין הרבה פרויקטים שניתן לומר זאת עליהם. ובנוסף, יש כאן את כל היתרונות של לגור בעיר גדולה כמו נתניה ובין השאר קרבה לאזורי התעסוקה בנתניה, חדרה וקיסריה, קירבה למקומות בילוי ומסעדות, כל השירותים שהדיירים צריכים כמו קופות חולים, דואר ובנקים בקרבת מקום, מרכזי קניות ועוד. כל אלה גרמו להצלחה האדירה של השכונה שנבנתה רק בשנת 2010, וכתוצאה גם לעליית המחירים של הדירות בה בשנים האחרונות. אנחנו צופים שככל שהשכונה תמשיך להתאכלס, מחירי הנדל"ן כאן רק יעלו".

באשדר בחרו לבנות בבנייני הפרויקט חדר ציבורי לרווחת הדיירים. "החדר שיבנה בכל בניין הוא גדול במיוחד וגודלו כ-50 מ"ר, ויש בו שירותים ומטבחון לרווחת הדיירים. כשבנינו אותו החלטנו שאנחנו לא קובעים מה יהיה השימוש שלו, אלא ניתן לדיירים לעשות את הבחירה בעצמם. הדיירים יוכלו להחליט שהם מקימים בו חדר כושר, ג'ימבורי או אפילו אולם אירועים - כל דבר שישמח אותם".

אוכלוסייה מגוונת ופעילויות פנאי לכל גיל

הפארק הגדול עם המדשאות, מתקני המשחקים ומגרש ההחלקה, מהווה מוקד משיכה אמתי לתושבי השכונה, שנהנים לבלות בו את סופי השבוע והשעות של אחרי העבודה. ואם הם מיצו את פארק אגם החורף? הם מוזמנים לעלות על הגשר המיועד להולכי הרגל ולהגיע אל שמורת אירוס הארגמן שנמצאת ממש על חוף הים. "השכונה בנויה כך שלא צריך לצאת ממנה מבחינת השירותים שהיא מספקת בה", אומר דני. "יש בה תשתיות מעולות, מסעדות, היא קרובה לים. היא מספקת את כל השירותים שהדיירים בה צריכים, וזה בדיוק מה שמושך מגוון רחב של גילאים לבוא לגור כאן".

"חתך האוכלוסייה הנו חתך סוציואקנומי גבוה", מוסיף דני. "הדיירים מגיעים מכל חלקי הארץ ויש פה קהל רב של משדרגי דיור. עבור משפחות צעירות יש כאן את היתרון של חינוך מעולה ומרחק הליכה מהפארק והים, ועבור משדרגי הדיור מדובר באיכות חיים גבוהה לעת פרישה. הם מקבלים כאן נוף עוצר נשימה ואת היכולת לגור בתוך נתניה וליהנות מהשירותים שלה, אבל בלי הרעש והקדחתנות של העיר ההומה. הם יכולים לרדת לפארק, לשבת באחת המסעדות, לצעוד לים ולחזור, והכל קרוב ובמרחק הליכה. ובנוסף, יש כאן יתרון אדיר למיקום מבחינת התחבורה. השכונה נמצאת בחלק הדרומי של העיר ובמרחק קצר מתחנת הרכבת. יש כאן מערכת של תחבורה ציבורית מעולה ומערכת היסעים מתקדמת מאוד למי שיבחר להשתמש בה".

למידע נוסף לחצו כאן והשאירו פרטים >>>

וואלה! NEWS בשיתוף אשדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully