וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של 200% בתוך עשור: פנינת הנדל"ן הכי לוהטת בשרון

31.1.2018 / 8:40

כפר יונה הולכת ומתרחבת ומושכת אליה זוגות צעירים ומשפחות המחפשות בנייה בסטנדרט גבוה וחיי קהילה. פרויקט "אשדר שרונה - כפר יונה" מספק זאת עם פארק ציבורי, מרכזי מסחר ובילוי וקרבה לכביש החוף וכביש 4 וכביש 6

הדמיה של פרויקט אשדר שרונה - כפר יונה. יחצ,
דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים בסביבה ירוקה. הדמיית פרויקט "אשדר שרונה - כפר יונה"/יחצ

כפר יונה הפכה בשנים האחרונות למוקד משיכה לזוגות צעירים ולמשפחות המחפשות לרכוש דירה בשרון. על פי נתוני מדל"ן, המחירים ביישוב זינקו בלמעלה מ-200% בפחות מעשור, וזאת בין השאר בשל הגידול המשמעותי בבנייה, שהביא אוכלוסייה חדשה לעיר המתפתחת. "הקהל שמגיע לכאן מגוון מאוד ומגיע מכל אזורי השרון, גוש דן ואפילו השפלה" אומר רוני, מנהל המכירות של פרויקט "אשדר שרונה - כפר יונה". "לאחרונה נמכרו דירות למשפחות צעירות מרמת גן, ראשון לציון ואפילו תל אביב".

"לכפר יונה מגיעות משפחות צעירות בעיקר, שרוצות לגור ברמת חיים מעולה אבל במחירים שפויים, בטח ביחס לאזור השרון", אומר רוני, "אנחנו רואים שבשנים האחרונות יש בעיה של אדמות למכירה בשרון. יש אדמות מעטות שניתן לבנות עליהן, ולכן מה שראינו הוא עלייה קיצונית של מחירים. משפחה צעירה שמגיעה לכאן מיד מבינה את הפוטנציאל ואת כל מה שהיא יכולה לקבל מהמקום - מצד אחד דירה מעולה בסטנדרטים גבוהים, ומצד שני מיקום מנצח ומחיר שפוי".

שכונת שרונה היא שכונה חדשה שנבנתה ממש מהיסודות, על קרקעות שהיו שייכות בעבר למושב הסמוך ינוב. הבנייה המאסיבית שבה היא הזדמנות ענקית עבור האוכלוסייה החדשה שמגיעה. "מצד אחד האוכלוסייה הזו מקבלת נוף יפהפה, אוויר נקי, שקט ואווירה קהילתית, ומצד שני התשתיות כאן הן תשתיות של עיר", מפרט רוני. "צריך להבין שהיום אין המון עתודות קרקע בשרון ואלו שקיימות עולות בהתאם, והמשפחות שמגיעות לכאן מזהות את זה".

בנייה איכותית וגישה נוחה לגוש דן

כפר יונה היא יישוב בצמיחה, שבכל שנה גדל. בהתאם, גם דרכי ההגעה והיציאה לעיר הורחבו. "כפר יונה יושבת באמת במיקום מנצח, ושכונת שרונה במיוחד", אומר רוני. "בגלל שמדובר בשכונה מזרחית, היא קרובה מאוד לכביש 6 מה שמאפשר הגעה לכל מקומות העבודה בקלות. היא גם נמצאת ליד מרכזי התעסוקה של נתניה, קיסריה וחדרה, וקל מאוד להגיע ממנה לכביש 4 וכביש 2. הקרבה הזו לכבישים המהירים ולאזורי תעסוקה גדולים היא אטרקטיבית, וברור שמדובר בשיקול חשוב. כביש 562 כבר נסלל והוא צפוי להפחית את התנועה בצורה דרמטית ולייצר גישה נוחה לאזור גוש דן בבקרים, ומי שרוצה יכול להגיע לתחנת הרכבת של נתניה בנסיעת אופניים קצרה".

בשנים הקרובות הולכות להיבנות בשכונת שרונה שבכפר יונה כ-2,100 יחידות דיור, והעירייה החלה להיערך לכך. "בשכונה נבנו בתי ספר וגני ילדים והולכים להקים בה מרכז מסחרי בהיקף של 17 אלף מ"ר, קאנטרי קלאב ובעצם כל דבר שהתושבים במקום יצטרכו למגורי היום יום. כמו כן, קיימת גם תכנית להקים אזור מסחר גדול ומשרדים. בנוסף, היא גם נמצאת במרחק נסיעה קצר מנתניה וממרכזי המסחר והבילוי שלה, כך שכל הצרכים שהתושבים כאן ימולאו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

לגור מעל הפארק

שכונת שרונה נמצאת מסביב לפארק רחב ידיים בגודל של כ-25 דונם ומשקיפה על יישובי השרון. "הפארק הציבורי מלא במדשאות ומגרשי משחקים. לדירות בפרויקט יהיה נוף לפארק ותהיה אליו גישה נוחה. בנוסף, הפרויקט נמצא ממש בקרבת המושב ינוב וישקיף אל בניה נמוכה".

דבר נוסף שחברת אשדר מציעה, בנוסף לדירות בנות ה-4 וה-5 חדרים, הן דירות שלושה חדרים שחריגות בנוף המקומי. "הבנו שיש ביקוש אדיר לדירות של שלושה חדרים", אומר רוני. "בין אם מדובר במשפחות צעירות או בזוגות מבוגרים יותר, יש לזה צורך בשטח. לכן תכננו את הדירות כך שיענו על הצורך אבל בתכנון אופטימלי. דירות ה-3 חדרים הן בגודל של 86.5 מ"ר עם 12.5 מ"ר מרפסת. בנוסף, כל הדירות, בין אם 3, 4 ו-5 חדרים, בנויות בסטנדרט בנייה גבוה עם ריצוף 60*60, אסלות תלויות, מיזוג מיני מרכזי ועוד".

למידע נוסף לחצו כאן והשאירו פרטים >>>

וואלה! NEWS בשיתוף אשדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully