וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לבית מעוצב אדריכלית במושבה כנרת שמוערך ב-12 מיליון שקל

האדריכל דן ישראלביץ סיים את אחד הפרויקטים המרהיבים שתכנן יחד עם אשתו הילה. התוצאה: נכס בשטח 650 מ"ר שצופה ישירות לכנרת וכבר קיבל הצעות קנייה בסכום של קרוב ל-8 מיליון שקל והושקע בעיצובו סכום לא מבוטל הנאמד ב-12 אלף שקל למ"ר

בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
מבואת הבית. מצד שמאל אקווריום עצום/עודד סמדר

עלות שטח: 2.5 מיליון שקל
השקעה למ"ר: 12 אלף שקל
שטח: 650 מ"ר
הערכת שווי הבית כיום: כ-12 מיליון שקל
מיקום: המושבה כנרת

"מרגע שהגעתי לשטח הצופה אל כל הכנרת, ידעתי מיד איך אני הולך לתכנן את הבית הזה", מספר אדריכל הנחלות דן ישראלביץ, שתכנן את הבית במושבה כנרת יחד עם אישתו הילה שותפתו למשרד האדריכלים שהקימו יחד. "היה לנו מזל עם לקוח קל במיוחד שהאמין בנו מהרגע הראשון ועד השלב הסופי והמאתגר בפרויקט".

הבית נהנה מאחד הנופים היפים במדינה. הוא חולש על 650 מ"ר ומתוכנן בכמה מפסלים ומדרגות פנים. "כל תפקידי היה לתפוס את הנוף בצורה הטובה ביותר ולמצוא את ההעמדה הנכונה של המבנה. הבית צריך להיפתח אל הנוף, אחרת מה הטעם לגור דווקא בנקודה הזאת. אפשר לגור בכל מקום אחר בהיעדר החשיפה לנוף", מספר ישראלביץ.

מבחוץ, כמו בהרבה פרויקטים של האדריכל, כמעט שלא ניתן להבין מה טומן בחובו הבית הדומיננטי. קובייה ענקית של בטון המשולבת עם ברזל ורק חרכים קטנים שמוארים בתאורה מיוחדת בשעות החשכה כמו מעניקים הצצה פנימה. "בחרנו בחזית מסתורית ונקייה. בלי עיטורים ובלי מניירות כדי לשמור על אפקט הנוף שמתגלה עם פתיחת הדלת הראשית", הוא מוסיף.

לקריאה נוספת:
חניה לאופנוע ים ובריכה צמודה: בית הנופש שתכנן מעצב ישראלי במיאמי
נוף ישיר למצר גיברלטר: ברנאר אנרי לוי מוכר את הבית במרוקו
הדירה הכי מדוברת בניו יורק עומדת למכירה

בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
אי במרכז המטבח שבו הבישול נעשה מול הנוף הפונה החוצה/עודד סמדר

"הדייר מטורף על דגים. יש אנשים שמבקשים שנתכנן להם מרתף יינות או לחילופין מכון כושר - כל אחד ואהבותיו כמובן, והלקוח האמור ביקש אקווריום גדול", ממשיך ישראלביץ, "תכננו אותו במבואת הכניסה והוא כמו מוביל פנימה את הנכנסים. אורכו 3.5 מ' על 60 ס"מ והוא מתחבר באופן טבעי עם הכנרת שנפרשת ממול".

תכנון הבית כולל שטחים גדולים ופתוחים כדי שמכל כיוון יוכלו לראות את הנוף הפתוח. האדריכל מסביר כי אם היו נוספים קירות באזור המטבח, פינת אוכל וסלון כל אפקט הנוף היה מתמסמס. לוקיישן קוראים לזה - הנוף הוא שמשחק את התפקיד הראשי וכל השאר מתיישר בהתאם.

"מדובר בבתים יקרים במיוחד בשל הפיתוח שלהם שעולה כמיליון שקל. העובדה שצריך לעבוד קשה בתוך הר ולחצוב בו מייקרת את הפרויקט למחירי עתק. במצב שכזה מסיימים את הפרויקט במחירים אסטרונומיים שבאופן ספציפי לא התאים ללקוח האמור. לכן, בחרנו בחומרים פשוטים, בלי יותר מדיי עיטורים, פיתוחים ותחכומים בהתאמות אישיות שבאופן טבעי מייקרות את העסקה".

עוד באותו נושא

אפילו ביונסה התעניינה: הבית הישראלי שמטריף את לוס אנג'לס

לכתבה המלאה
בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
מבט מהמטבח אל שער הכניסה. מצד ימין האקווריום/עודד סמדר

במפלס התחתון ביותר של הנכס נמצאים חדרי שינה של ילדים קטנים, שניים במספר ושני צימרים. בקומת הכניסה כאמור - החללים הציבוריים ובקומה העליונה חדר השינה של ההורים. במרפסת המרכזית שבקומת הכניסה בריכת שחייה בגודל 9 מ' אורך על 3 מ' רוחב והיא תחומה בגדר זכוכית שקוף - כדי שלא להסתיר מילימטר מהנוף החשוב. "גם פה בחרנו בחומרים פשוטים של זכוכית, בטון וברזל" מעיד ישראלביץ. המטרה הייתה לחסוך בתקציב שהיה בדיפולט מאד יקר".

בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
נוף הבריכה והכנרת/עודד סמדר
בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
בריכת השחייה תחומה בגדר זכוכית שקופה/עודד סמדר
בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
מבנה ענק מבטון עם שילוב של ברזל/עודד סמדר
בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
כך הבית נראה מהרחוב במושבת כנרת/עודד סמדר
בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
כשהחשכה יורדת הבית מואר בגופי תאורה קטנים שכמו מסמנים את האדריכלות/עודד סמדר
בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
תאורה אדריכלית מובילה את הנכנסים פנימה/עודד סמדר
בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
בריכת השחייה באורך 9 מ'/עודד סמדר
בית במושבת כנרת. עודד סמדר,
הנוף שנפרש בשעות החשכה מעניק דרמה לסביבת המגורים/עודד סמדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully