וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה נמכרה דירה להשקעה בשכונת קריית שלום בדרום תל אביב?

1.1.2018 / 13:00

דירת 60 מ"ר מיד שנייה עם חצר נמכרה במחיר נמוך מזה שביקש בעל הבית - חרף הצפי לעליות מחירים באזור המתפתח. האם העסקה משתלמת? בדיקת אתר מדלן לוואלה! נדל"ן

עריכת וידאו: ניתאי דגן

(בווידאו: קניתם דירה להשקעה? לפניכם טיפים לחתימה על חוזה שכירות עם הדיירים)

לפני כחודש נמכרה דירת 2.5 חדרים ברחוב דשבסקי בשכונת קריית שלום בדרום-מזרח תל אביב. הנכס נמכר תמורת 1.7 מיליון שקל, כאשר המחיר המבוקש עמד על 1.79 מיליון שקל. מדובר בדירת קרקע ששטחה 60 מ"ר עם חצר בשטח 40 מ"ר. היא נמצאת בבניין בן 2 קומות אשר נבנה בשנות ה-50 של המאה הקודמת, דורשת שיפוץ מלא וניתנת להרחבה.

עלות העסקה משקפת את המחיר הממוצע לדירות 2-2.5 חדרים בשכונה, העומד על כ-1.75 מיליון שקל. בשנים האחרונות נצפית עליית מחירים בשכונה. כך למשל, לפני כשנתיים וחצי נמכרה בשכונה דירת 2 חדרים מטיפוס דומה, גם היא בקומת קרקע עם חצר, בבניין שנבנה בשנות ה-50. מחירה במונחים של מ"ר עמד על 21,429 שקלים למ"ר, לעומת מחיר של 28,333 שקלים בעסקה הנוכחית - הבדל של כ-30%.

לדברי איתי דוד ממשרד התיווך רי/מקס אושן תל אביב, שסגר את העסקה, "קריית שלום היא שכונה מתפתחת. מרבית הנכסים בה נמצאים בבנייני רכבת או בבנייני רביעיות. בנכסים בבנייני הרביעיות קיים פוטנציאל השבחה, שכן יש אפשרות להרחבת הנכס עד 110 מ"ר - ולכן הן נרכשות למגורים וגם להשקעה. הדירה שנמכרה היא דירת ירושה שמיועדת לשיפוץ, נמצאת בבניין רביעייה, ונרכשה למטרות השקעה".

סביבת הנכס

אפרת שנהב, חוקרת שכונות באתר מדלן, מוסיפה כי "קריית שלום היא שכונה בדרום תל אביב עם אוכלוסייה ותיקה ומסורתית, לצד זוגות צעירים ורווקים שנכנסו אליה בשנים האחרונות. רוב הבניינים בשכונה הם בגובה של 2 קומות, כאשר לדיירי הקומות הנמוכות חצרות צמודות. לצד זה, בקצה השכונה ישנם שיכונים בני 4 קומות ובניינים חדשים יחסית בגובה של כ-8 קומות".

שנהב מציינת כי "בצמוד לשכונה נמצא פארק החורשות - הריאה הירוקה של שכונות דרום תל אביב. בפארק יש כיום חורשת טבע עם עצים, שבילי אופניים ומתקני משחקים. בפארק שילוב מיוחד בין צמחייה טבעית לבין מתקנים מושקעים וייחודיים לילדים. בנוסף, בשכונה 2 מרכזים מסחריים וקאנטרי קלאב - קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין".

לדבריה, "מאפיין נוסף של השכונה הוא זמינות החניה בה. ברחובות השכונה ניתן למצוא חניה בשפע בכל שעות היום, בניגוד לשכונות אחרות בסביבתה. ואולם, בנייה חדשה בשכונה עלולה להכביד על תשתיות החניה עקב כניסה של תושבים חדשים. בצפון מערב השכונה מתוכננים בנייני מגורים חדשים, ברחוב קיבוץ גלויות פינת פנחס לבון. במסגרת מתחם המגורים החדש ייבנו בסך הכול 650 יחידות דיור, בסוגי בנייה שונים. בנייה כזאת עשויה למשוך אוכלוסייה חדשה ואמידה לשכונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מצב הנדל"ן בשכונת קריית שלום בתל אביב 

•	מחיר שכירות ממוצע לדירת 2.5 חדרים: 3,300 שקל. מחיר שכירות ממוצע לדירת 3 חדרים: 3,800 שקל, מחיר שכירות ממוצע לדירת 4 חדרים: 5,500 שקל

•	כ-70% מהדירות בשכונה הן דירות בבעלות הדיירים.

•	בסמוך לשכונה נמצא פארק החורשות הנחשב לריאה הירוקה של דרום תל אביב. לפי תוכנית המתאר של תל אביב, הפארק עתיד להתפתח משני צדדיו של רחוב לבון ולהתרחב לכיוון השכונה.

•	השכונה נמצאת בסמיכות ליציאה לכביש איילון.

•	הרחובות בחלקה הדרומי של השכונה נמצאים במרחק הליכה מתחנת רכבת צומת חולון.. עיבוד תמונה
מצב הנדל"ן בשכונת קריית שלום בתל אביב/עיבוד תמונה

בכמה נמכרו דירות יד שנייה ודירות חדשות בשכונה?

בלוח מדלן מוצעת למכירה ברחוב קמינסקה 16 דירת 3 חדרים יד שנייה בשטח 67 מ"ר תמורת 1.42 מיליון שקל. הדירה בקומה 3 מתוך 4 קומות בבניין רכבת ודורשת שיפוץ.

ברחוב משגב מוצעת למכירה דירת 4 חדרים חדשה בשטח 84 מ"ר תמורת 2.04 מיליון שקל. הדירה ממוקמת בקומה 5 מתוך 7 קומות בבניין שעובר תהליך תמ"א 38 חיזוק ותוספת, ומדובר בדירה חדשה אשר נבנית במסגרת התמ"א.

ברחוב שלושת החצים 5 מוצעת למכירה דירת דופלקס יד שנייה עם 6 חדרים בשטח 155 מ"ר תמורת 3.6 מיליון שקל. הדופלקס משופץ, עם מרפסת גג בשטח 75 מ"ר ומחסן.

אשר לעסקאות אחרונות שבוצעו בשכונה, לפי לוח מדלן, בחודש אוגוסט נמכרה ברחוב משגב עם 16 דירת 2 חדרים יד שנייה בשטח 54 מ"ר תמורת 1.2 מיליון שקל. הדירה בקומה 2 מתוך 4 קומות בבניין שנבנה בשנות ה-80.

בחודש אפריל נמכרה ברחוב אסירי ציון 19 דירת 4 חדרים בשטח 103 מ"ר תמורת 2.25 מיליון שקל. הדירה בקומה 7 בבניין בן 8 קומות.

לפני כחודש נמכרה ברחוב הקשת 37 דירת גן עם 5 חדרים חדשה בשטח 125 מ"ר תמורת 3.32 מיליון שקל. הדירה בקומת הקרקע בבניין חדש בן 5 קומות הנבנה ביזמות פרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully