וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרתי, איכותי ובמרכז העניינים: צפו בלב החדש של תל אביב

23.1.2018 / 8:30

התל אביבים מכורים לקצב המהיר ולנוחות שהעיר שלהם מספקת. גינדי TLV, שסמוך לרוטשילד ול"הבימה", לוקח את איכות החיים הזו צעד קדימה. מתחת למגדלי המגורים היוקרתיים ישנו קניון ובמתחם נהנים הדיירים מבריכה מחוממת, חדר כושר ופעילויות. צפו בלב החדש של העיר ללא הפסקה

צילום מסך

התל אביבים אוהבים כאן ועכשיו. ברים, מסעדות, ים, הצגות, סרטים, אירועי תרבות - את כל זה הם רוצים מתחת לבית ולא משנה באיזו שעה ביממה. "איכות חיים" הוא מושג רחב ומורכב שכל אחד מתייחס אליו אחרת. עבור התל אביבים הזמינות והמגוון יוצרים איכות חיים. הם לא צריכים לנסוע רחוק כדי ליהנות מהופעה, מסעדה טרנדית או בילוי בחוף הים. הם רק צריכים לנעול נעליים ולרדת למטה.

מתחם גינדי TLV לוקח את הנוחות ואיכות החיים הזאת צעד אחד קדימה. למעשה, כמה צעדים קדימה. מפגש הרחובות חשמונאים-ארבעה-קרליבך הוא כיום הנקודה הרותחת ביותר בעיר ללא הפסקה. אזור המגורים הכי נחשב והכי נחשק. מתחת למגדלי המגורים היוקרתיים ישנו קניון ובו מגוון רחב של מותגי אופנה ובתי קפה. במתחם עצמו נהנים הדיירים מבריכה מחוממת, חדר כושר ומגוון פעילויות למשפחות צעירות ולבני הגיל השלישי.

"המתחם קרוב להכול, גם מבחינת תחבורה ציבורית, מסעדות, הבימה, רוטשילד", אומרת כרם רוזנברג, המתגוררת בגינדי TLV. "יש לנו מינוי לפילהרמונית ואנחנו עכשיו הולכים ברגל", מוסיף השכן שלה עופר דור. בלב השכונה ממוקם "הסינמטק", שמרכז אליו פסטיבלי סרטים ואירועי תרבות, תיאטרון "הבימה" ושדרות רוטשילד נמצאים במרחק של חמש דקות הליכה ומתחם שרונה ממש מעבר לכביש. כל מי שאוהב את קצב החיים ואורח החיים בעיר ללא הפסקה, יודע שהלב החדש והפועם של תל אביב נמצא כיום במקום חדש.

לאתר גינדי TLV

כתבה פרסומית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully